کالاف دیوتی ایکس باکس گیم پس
یحیی رحیمی

اکتیویژن: کالاف دیوتی سال 2024‌ به گیم پس اضافه می‌‌شود

یحیی رحیمی 18 مهر 1402 بدون دیدگاه
240 بازدید

روند ادغام مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد کینگ این هفته به پایان می‌رسد و قرارداد به طور کامل نهایی می‌شود. اکتیویژن با انتشار پیامی به سؤالات در مورد زمان اضافه شدن بازی‌ها به‌خصوص کالاف دیوتی به سرویس ایکس باکس گیم پس پاسخ داد. اکتیویژن تائید کرد که Diablo 4 و Call of Duty Modern Warfare III امسال به گیم پس اضافه نمی‌شوند و آن‌ها در سال آینده میلادی، روند افزودن بازی‌هایشان به سرویس اشتراکی مایکروسافت را شروع خواهند کرد.

مایکروسافت مدتی پیش تائید کرد که هر اندازه از بازی‌های اکتیویژن بلیزارد که بتواند را به سرویس گیم پس اضافه می‌کند. این شامل بازی‌های جدید و همچنین عناوین قدیمی می‌شوند. به نظر می‌رسد که این اتفاق به‌زودی رخ نخواهد داد. دو بازی بزرگ امسال قرار نیست در دسترس مشترکان سرویس اشتراکی قرار گیرند و احتمالاً اواسط سال 2024 شاهد شروع فرایند افزودن بازی‌ها خواهیم بود. اکتیویژن کاتالوگ عظیمی از بازی‌های مختلف در اختیار دارد و ممکن است ابتدا بازی‌های قدیمی مربوط به دهه‌های گذشته در دسترس قرار گیرند.

اکتیویژن با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی اکس اعلام کرد: «حال که به تلاش برای دریافت تأییدیه قانون‌گذاران و نهایی کردن قرارداد مایکروسافت ادامه می‌دهیم، سؤالاتی در مورد زمان افزودن بازی‌های جدید به گیم پس دریافت کرده‌ایم. در حالی که برنامه‌ای برای افزودن مدرن وارفر 3‌ یا دیابلو 4 به گیم پس در سال جاری نداریم، اما هنگامی‌که قرارداد بسته شد، منتظر همکاری با ایکس‌باکس خواهیم بود تا بازی‌هایمان را در دسترس بازی‌کنان بیشتری در سراسر جهان قرار دهیم. پیش‌بینی می‌کنیم فرایند افزودن بازی‌ها به گیم پس در طی سال آینده شروع شود.»

کالاف دیوتی ایکس باکس گیم پسکالاف دیوتی در راه سرویس گیم پس

اکتیویژن قرارداد انحصاری با سونی دارد که با عرضه نسخه جدید کالاف دیوتی به پایان می‌رسد. یک سال پس از عرضه این بازی، امکان افزودن آن به سرویس اشتراکی ایکس‌باکس وجود دارد. در مورد دیگر بازی‌ها مانند دیابلو 4 چنین محدودیتی وجود ندارد و باید دید در چه ماهی از سال 2024 به گیم پس اضافه می‌شود. فیل اسپنسر مدتی پیش در مصاحبه‌ای اذعان کرد که افزودن بازی‌ها به سرویس گیم پس برعکس انتظار بازی‌کنان کار ساده‌ای نیست و لازم است اقدامات زیادی انجام شوند.

بازی Call of Duty Modern Warfare III به‌عنوان دنباله مستقیم مدرن وارفر 2 سال آینده در تاریخ نوزدهم آبان منتشر می‌شود. این بازی توسط استودیو Sledgehammer Games همان سازنده بازی Call of Duty Vanguard ساخته شده است. دو استودیو دیگر کالاف دیوتی نیز در تولید آن شریک بوده‌اند. انتظار می‌رود که این بازی سال آینده و احتمالاً در پاییز به ایکس باکس گیم پس اضافه شود. دیابلو 4 نیز حدود ده میلیون نفر بازی‌کننده جذب کرده است و افزودن آن به گیم پس، رکوردهای قبلی را جابه‌جا خواهد کرد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.