امتیاز بازی Counter-Strike 2
یحیی رحیمی

کانتر استرایک 2 در حال ضربه به محبوبیت CSGO است

یحیی رحیمی 11 مهر 1402 4 دیدگاه
1,413 بازدید

تازه‌ترین امتیازهای بازی کانتر استرایک 2 باعث شده تا میزان امتیاز رسمی بازی CSGO به طرز قابل‌توجهی کاهش پیدا کند. نسخه جدید سری بازی کانتر استرایک بسیاری از قابلیت‌های بازی قبلی را از دست داده است و طبق گفته‌ها، خام و با ایرادهای اولیه منتشر شده است. این باعث شده تا بازی، انتقادات زیادی را به جان بخرد. تعداد امتیازهای منفی بازی در حال افزایش است و این مسئله به محبوبیت این سری ضربه زده است.

با انتشار بازی Counter-Strike 2، نسخه قبلی از دسترس خارج شد. بازی CSGO دیگر در دسترس نیست. این در حالی است که با انتشار هر بازی تازه کانتر، بازی قبلی به‌نوعی زنده نگه داشته شده است. حتی شرکت ولو هنوز کانترهای آغازین مربوط به بیش از بیست سال پیش را در استیم می‌فروشد. در حال حاضر گیمرها چندان از وضعیت فعلی راضی نیستند و اعتراض خود را با ثبت امتیاز پایین نشان داده‌اند.

در صورتی که به صفحه دانلود کانتر استرایک 2 سر بزنید و بخش امتیازها را چک کنید، خواهید دید که تعداد نظرات منفی به‌شدت افزایش یافته است. برای نمونه روز 28 سپتامبر، حدود 10 هزار نظر منفی برای بازی ثبت شده است. این باعث شد تا درصد امتیازهای مثبت کاهش پیدا کند. البته هنوز 75 درصد از نظرات مثبت هستند، اما این میزان قبلاً 81 درصد به بالا بود. بخش بزرگی از انتقادها مربوط به حذف ناگهانی CSGO است. این بازی به همراه تمامی اچیومنت‌ها و حالت‌ها و محتوایش از فضای آنلاین حذف شد.

بازی کانتر استرایک 2افزایش‌ اعتراض‌ها به کانتر استرایک 2

یکی از کاربران در این مورد نوشت:‌ «اشتباه برداشت نکنید. کانتر استرایک 2 را تائید می‌کنم، اما حذف CSGO به‌طور کامل واقعاً مرا عصبانی کرد. من فقط Gun Game را بازی می‌کردم و این حالت حذف شده است. چرا ولو باید یک بازی ناقص منتشر کند و همچنین دسترسی به بازی قبلی را ببندد؟‌» این سؤالی است که بارها در طی روزهای اخیر پرسیده شده است و شرکت ولو هیچ پاسخی به آن نداده است.

بازی Counter-Strike 2 علی‌رغم انتقادها همچنان تعداد بازی‌کنان آنلاین زیادی دارد. بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر روز سه‌شنبه 28 سپتامبر در حال تجربه بازی بودند. این رقم البته در روزهای بعدی کاهش پیدا کرد. این بازی هنوز نتوانسته رکورد یک میلیون و هشت‌صد هزار بازی‌کننده آنلاین CSGO را بکشند. امتیازهای منفی نیز باعث شده تا محبوبیت بازی قبلی ضربه بخورد. افرادی نیز می‌گویند که این بازی کاملاً جدید است و CSGO نیز هنگام انتشار ضعیف و پر نقص بود. گروهی نیز در پاسخ می‌گویند که کانتر استرایک 2 یک آپدیت گرافیکی و فنی است و در قد و قواره یک بازی کامل نیست. نظر شما چیست؟

امتیاز بازی Counter-Strike 2منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    ggcsgo

    مهمان

    خدایی افتضاحه امیدواریم با آپدیت ها فیکس بشه آنتی چیت هم که هنوز ندیدیم و پر از چیتر شده
    اما کاش csgo حذف نمشد تا کسانی که سیستم ضعیفی دارن عغم بتونن بازی کنن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیرحسین

    مهمان

    سیستم من سی اس گو ۶۰ فریم بود ولی سی اس دو ۳۰ فریم و لگ هم هست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد علی

    مهمان

    منو باش که منتظر انتشار بودم ?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    matmat

    مهمان