بازی مارول Marvel
یحیی رحیمی

مارول از و‌‌‌ضعیت بازی‌هایش راضی نیست و به دنبال تغییر است

یحیی رحیمی 10 مهر 1402 بدون دیدگاه
1,219 بازدید

بازی مارول اونجرز روز گذشته از تمامی فروشگاه‌ها حذف شد. حدود سه سال از انتشار این بازی می‌گذرد و میلیون‌ها دلار هزینه، تنها به برند مارول در انتها ضربه زد. یک اینسایدر ادعا کرده که شرکت مارول از کیفیت بازی‌هایش راضی نیست و معتقد است که موفقیتی در طی سال‌های اخیر در این حوزه به دست نیاورده است. این شرکت می‌خواهد بازی‌های ویدیویی را در اولویت قرار دهد و آثار باکیفیت‌تری بسازد.

یک اینسایدر مشهور با نام کاربری CanWeGetSomeToast ادعای تازه‌ای مطرح کرده است. او می‌گوید مارول «به طرز دردآوری» از وضعیت بازی‌هایش آگاه است و می‌داند که پتانسیل این عنوان به‌طور کامل شکوفا نشده است. دو بازی جدید Iron Man و Black Panther جزو استراتژی تازه مارول برای ارائه عناوین باکیفیت هستند. این شرکت می‌خواهد عدم موفقیت تجاری دو بازی Guardians of the Galaxy و Midnight Suns را کنار بگذارد و یک روند تجاری موفق را شروع کند.

این فرد در ادامه افزود که مارول تغییراتی در استراتژی حوزه گیمینگ ایجاد کرده است. این شرکت دیگر به هر استودیو و ایده تازه‌ای چراغ سبز نمی‌دهد. مارول امیدوار است که دو بازی جدید الکترونیک آرتز بتوانند به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شوند و سودآوری مناسبی برای آن‌ها داشته باشند. بازی جدید ایمی هنیگ، خالق آنچارتد نیز در دنیای سینمایی مارول قرار دارد و کاملاً داستانی است. به نظر می‌رسد که مارول به موفقیت این بازی نیز خوش‌بین است.

بازی مارول Marvelتغییرات بزرگ در راه بازی‌های مارول

تمرکز بیشتر روی بازی‌های ابرقهرمانی در نهایت منجر به افزایش درآمد و بهبود برندینگ مارول خواهد شد. بازی Marvel’s Spider-Man از جمله عناوین موفقی بود که با همین رویکرد ساخته شد و توانست سود زیادی برای سونی و مارول به ارمغان بیاورید. این باعث شد تا اجازه ساخت بازی Marvel’s Wolverine هم به سونی داده شود و این از جمله تأثیرات مدیریت تازه مارول است. این شرکت در نسل گذشته غیر از اسپایدرمن، بازی تجاری موفق دیگری نداشت و همچنین عناوین سابق نیز اکثراً در قد و قواره یک عنوان تراز اول موفق قرار نگرفتند.

گفتنی است سطح کیفیت بازی‌های مارول از سوی منتقدان تحسین شده است. برای نمونه بازی محافظان کهکشان محبوبیت زیادی میان طرفداران پیدا کرد و از آنجایی که با یک اثر داستانی روبه‌رو بودیم، استقبال بیشتری از آن نسبت به مارول اونجرز صورت گرفت. بازی میدنایت سانز نیز از لحاظ کیفی تحسین شد، اما فروش عالی نداشت. مارول به دنبال بازی‌هایی است که کیفیت آن‌ها منجر به سودآوری شود و به دنبال هزینه‌های اضافه نیست.

بازی مارول اسپایدرمن 2 روز 20 اکتبر از راه می‌رسد و می‌تواند آغاز مسیر تازه‌ای باشد. بازی Wonder Woman هم چند سال پیش معرفی شد و عناوین بزرگی در انتظار طرفداران بازی‌های ابرقهرمانی است.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.