Marvel's Spider-Man
یحیی رحیمی

با اکشن فیگور 1100 دلاری بازی Marvel’s Spider-Man آشنا شوید: لاکچری لایف!

یحیی رحیمی 29 مهر 1398 بدون دیدگاه
3,018 بازدید

بازی Marvel’s Spider-Man حدود یک سال پیش عرضه شد. این بازی توانست به سرعت میان طرفداران جا خوش کند و به یکی از بهترین عنوان های اختصاصی کنسول PS4 تبدیل شود و همه اینها به لطف گیم پلی عمیق و همچنین دنیای جهان باز فوق العاده آن بود. هر چند که مرد عنکبوتی ساخته شده توسط Insomniac را در نسخه های مختلفی مانند کتاب های کمیک دیده ایم اما چه کسی از یک مجسمه و اکشن فیگور جذاب و گران قیمت بدش می آید؟

اخیرا استودیو بازی Marvel’s Spider-Man یک مجمسه از مرد عنکبوتی موجود در بازی را برای پیش فروش قرار داده است که جزئیات فوق العاده ای دارد و همچنین لباس شخصیت اصلی فیلم را نیز به تن دارد که ارزش خرید آن را بالاتر می برد. این مجسمه از حالا برای فروش روی وب سایت Sideshow قرار داده شده است اما قیمت نجومی دارد و باید حدود 1100 دلار برای خرید آن پرداخت. همچنین به این زودی ها قرار نیست که آن را دریافت کنیم!

Marvel's Spider-Man

Sideshow دو نوع مختلف از این مجمسه را برای پیش خرید قرار داده است. یکی نسخه پایه که در زیر می توانید مشاهده کنید و دیگری نیز یک مجسمه مخصوص که دارای ک بخش جذاب برای دست مرد عنکبوتی است. خود مجمسه حدود 24 اینچ ارتفاع و 17 اینچ عرض دارد و با توجه به تصاویر منتشر شده از آن در وب سایت فروش، تمامی جزئیات در تولید این اکشن فیگور به کار رفته اند. افرادی که آن را از نزدیک دیده اند نیز حسابی از آن تعریف کرده اند و البته قیمت بالای آن نیز بسیاری را از خریدش منصرف خواهد کرد.

به هر حال بازی Marvel’s Spider-Man فعلا برای کنسول PS4 در دسترس است و اگر پول زیادی دارید و نمی دانید چه کارش کنید، سری به صفحه فروش این مجمسه جالب و گران قیمت نیز بزنید. با پرداخت پول می توانید بین ماه های ژانویه تا مارس 2021 مجسمه را دریافت کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.