انیمه Tomb Raider
ارحام ادبخواه

جزئیات داستان انیمه Tomb Raider اعلام شد

ارحام ادبخواه 10 مهر 1402 بدون دیدگاه
761 بازدید

نتفلیکس با نمایش اولین تریلر انیمه Tomb Raider اطلاعات جالبی را در دسترس مخاطبین قرار داد. طبق این تریلر، ما قرار است یک بار دیگر وقایع مربوط به Survival Era را تماشا کنیم که روند پیشرفت و قیام شخصیت لارا کرافت را به تصویر می‌کشد.

نتفلیکس را رویداد Drop 01 غافلگیری‌های جذابی را برای مخاطب‌ها تدارک دیده بود که آن‌ها را در چند روز گذشته به اشتراک گذاشت. این رویداد که به انیمیشن‌های آینده شبکه نتفلیکس می‌پردازد، از پروژه‌هایی نظیر Scott Pilgrim Takes off، فصل سوم Sonic Prime و انیمه Devil May Cry رونمایی کرد که همگی هیجان انگیز به نظر می‌رسند. اما در میان این سه پروژه جدید ما شاهد معرفی انیمه تامب رایدر هم بودیم که قرار است از زاویه جدیدی به ماجراجویی‌های افسانه‌ای لارا کرافت نگاه کند.

این سریال قرار است با نام Tomb Raider: The Legend of Lara Croft به نمایش درآید و به مقطع Survival Era بپردازد. منظور از Survival Era برهه‌ای است که با بازی Tomb Raider در سال 2013 شروع شد و با دو بازی Rise of the Tomb Raider و Shadow of the Tomb Raider ادامه یافت. به عبارتی دیگر، انیمه Tomb Raider قرار است به داستان سه نسخه اخیر و ریبوت شده مجموعه مورد بحث تکیه کند.

این تریلر در حالی شروع می‌شود که ما لارا کرافت را با تیر و کمان معروف او مشاهده می‌کنیم. او در ادامه وارد یک غار می‌شود و به یک نوع انرژی عجیب و غریب برخورد می‌کند. در ادامه لارا یک عکس قدیمی را پیدا می‌کند که گروه قدیمی وی را به تصویر می‌کشد. در این تصویر می‌توان چهره شخصیت‌هایی نظیر جوناه، رُث، سم و رِیِس را مشاهده کرد. همین موضوع می‌تواند تایید کند که داستان انیمه Tomb Raider قرار است پس از وقایع بازی تامب رایدر 2013 صورت گیرد.

انیمه Tomb Raider

انیمه Tomb Raider در سال 2024 منتشر می‌شود

علاوه بر این موارد، از آنجایی که لارا همان لباسی را بر تن دارد که در نسخه سال 2013 پوشیده بود، به احتمال زیاد فاصله زیادی با وقایع داستانی این بازی نخواهد داشت. از آنجایی که این سریال قرار است بر «ظهور نمادین لارا کرافت» تمرکز کند، جزئیاتی که به آن‌ها اشاره کردیم همگی منطقی به نظر می‌رسند. حال اینکه داستان اصلی در مورد چه چیزی است و به چه موضوعی می‌پردازد فقط با گذر زمان و صبر کردن مشخص خواهد شد.

نکته جالب دیگری که وجود دارد این است که انیمه Tomb Raider با همکاری استودیو کریستال داینامیکس ساخته خواهد شد؛ توسعه دهنده‌ای که به خاطر ساخت سه نسخه اخیر مجموعه شناخته می‌شود. بنا بر همین موضوع می‌توان انتظار اقتباس نزدیک‌تری به ویدیو گیم‌ها را داشت. طبق اطلاعات موجود سریال مورد بحث در زمان مشخصی از سال 2024 در دسترس قرار می‌گیرد. هرچند که نتفلیکس تاریخ دقیق‌تری را مشخص نکرد، اما احتمالا باید در نیمه دوم سال 2024 منتظر این انیمه سریالی باشیم.

حال صرفا باید صبر کرد و منتظر اطلاعات بیش‌تری در مورد این پروژه جذاب ماند. نظرات خود را در مورد انیمه تامب رایدر با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.