حجم Forza Motorsport
یحیی رحیمی

حجم دانلود Forza Motorsport برای ایکس‌ باکس و کامپیوتر

یحیی رحیمی 30 شهریور 1402 1 دیدگاه
897 بازدید

پیش دانلود یا پریلود بازی Forza Motorsport آغاز شده است. علاقه‌مندان به این بازی مسابقه‌ای می‌توانند فایل‌های اصلی را دانلود کنند تا هنگام انتشار اثر، نیازی به صبر نداشته باشند. گفتنی است اجرای بازی روی کامپیوتر بدون حافظه SSD امکان‌پذیر نیست و توسعه‌دهنده نمی‌تواند کیفیت بازی روی HDD را تضمین کند. فهرست اچیومنت‌های بازی نیز اعلام شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بازی فورتزا موتوراسپرت حجم بزرگی از حافظه کنسول شما را اشغال می‌کند. لازم است حدود 130 گیگابایت فضای خالی روی ایکس‌باکس سری ایکس داشته باشید. حجم این بازی حتی از فورتزا هورایزن 5 نیز بیشتر است. به نظر می‌رسد که افزایش کیفیت‌ بافت‌های بازی باعث شده تا حجم اثر به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا کند. البته اگر کنسول سری اس در اختیار دارید، لازم است 100 گیگابایت دانلود کنید و حجم آن مشابه استارفیلد است.

حجم نسخه کامپیوتر Forza Motorsport نیز 118 گیگابایت است و با یکی از حجیم‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای روبه‌رو هستیم. در صورتی که می‌خواهید بازی را نصب کنید، حتماً بیش از 120 گیگابایت فضای خالی روی سیستم داشته باشید. اکثر بازی‌های جدید حجمی فراتر از 100 گیگابایت دارند و باید به این تغییر ناخوشایند عادت کرد. با توجه به‌سرعت اینترنت در ایران، بهتر است زودتر شروع به دانلود فورتزا موتوراسپرت کنید تا روز عرضه بتوانید سریع به هدایت خودروهای موردعلاقه بپردازید. خلاصه حجم Forza Motorsport بدین شرح است:

  1. ایکس‌باکس سری ایکس: 133 گیگابایت
  2. ایکس‌باکس سری اس: 100 گیگابایت
  3. ویندوز 11 استور مایکروسافت: 119 گیگابایت
  4. استیم: 118 گیگابایت

حجم Forza Motorsportتعداد اچیومنت Forza Motorsport

فهرست اچیومنت‌های بازی فورتزا موتوراسپرت اعلام شده است. 57 اچیومنت مختلف طراحی شده است که هر کدام 10 تا 30 گیمراسکور ارزش دارند. برای اینکه بتوانید تمامی اچیومنت‌ها را دریافت کنید، نیاز به زمان زیادی خواهید داشت. تعدادی از اچیومنت‌ها ساده هستند و برای نمونه کافی است اولین خودرو را بخرید یا اینکه اولین مسابقه را تمام کنید. البته تعدادی نیز بسیار دشوار هستند و باید با استفاده از یک خودرو خاص، مسابقه مخصوصی را برنده شوید. اگر حوصله داشتید باشید می‌توانید اچیومنت‌ها را دریافت کنید و مطمئن باشید که پس از دریافت آن‌ها به سطح بازی‌کنان حرفه‌ای رسیده‌اید.

Forza Motorsport با تغییرات ویژه‌ای نسبت به Forza Motorsport 7 منتشر می‌شود. ری‌تریسینگ یا ره‌گیری پرتو در تمام لحظات بازی فعال است و استودیو Turn 10 مدعی ساخت فنی‌ترین بازی مسابقه‌ای تاریخ است. منتظر عرضه بازی در روز دهم اکتبر باشید. باید منتظر ماند و دید که منتقدان چه نظری در مورد آن دارند و آیا سطح انتظارات بازی‌کنان برآورده می‌شود یا خیر؟ نظر شما در مورد حجم Forza Motorsport چیست؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Haji

    مهمان

    پریلود تو ایران نهایت برای بازی آفلاین. آنلاینهههههه این خدا

    پاسخ دهید