انتشار بازی Forza Motorsport (فورتزا موتور اسپورت)
علیرضا نظری

انتشار بازی Forza Motorsport به نیمه دوم سال 2023 موکول شده است

علیرضا نظری 9 بهمن 1401 بدون دیدگاه
233 بازدید

در رویداد Developer Direct که اخیرا برگذار شد، نگاهی اجمالی به بازی آینده ایکس باکس، یعنی Forza Motorsport (فورتزا موتور اسپورت) از استودیو Turn 10 داشتیم. در همین حال، یکی از نکاتی که در کنار نمایش بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت، تاریخ انتشار دقیق آن بود که در نهایت فقط به سال 2023 اشاره می‌کند. اکنون، یکی از اینسایدرهای محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی فاش کرده که انتشار بازی Forza Motorsport تا نیمه دوم سال 2023 به تعویق افتاده است.

ایکس باکس سال جدید را با معرفی غافلگیرکننده اثر Hi-Fi Rush به شیوه‌ای عالی آغاز کرده است و کماکان در ماه‌های آینده آثار بیشتری در راه دارد. Minecraft Legends و Redfall به ترتیب در ماه‌های آوریل و می عرضه می‌شوند، در حالی که Starfield یکی دیگر از آثار تراز اول مایکروسافت است که انتظار می‌رود در مقطعی از سال جاری میلادی منتشر شود. سپس بازی Forza Motorsport در فهرست وجود دارد که ممکن است کمی دیرتر از آنچه قبلاً انتظار می‌رفت، عرضه شود. پس از معرفی آن در سال گذشته، Forza Motorsport برای انتشار در بهار سال 2023 برنامه ریزی شده بود، اگرچه به گفته روزنامه نگار جف گراب، عرضه بازی مقداری به تعویق افتاده است.

جف گراب به تازگی در یکی از اپیزودهای پادکست Game Mess Decides گفت که بر اساس آنچه که شنیده، انتشار بازی Forza Motorsport چند ماه عقب افتاده است و در حال حاضر انتظار می‌رود در نیمه دوم سال 2023 عرضه شود. اگرچه او مطمئن نیست که چرا این تاخیر به طور رسمی اعلام نشده است، با این حال او اشاره کرد که طبق گفته جف کیلی، مجری مراسم گیم اواردز، این بازی قبل از پایان ماه ژوئن منتشر خواهد شد. علاوه بر این، گراب نسبت به اطلاعاتی که منابعش ارائه کرده اند، کاملاً مطمئن است.

انتشار بازی Forza Motorsport (فورتزا موتور اسپورت)

تاخیر در انتشار بازی فورتزا موتور اسپورت

رویداد Developer Direct به ما بینش بیشتری نسبت به بازی فورتزا موتور اسپورت داد؛ تا جایی که متوجه شدیم، این اثر از 500 اتومبیل مختلف پشتیبانی خواهد کرد. همچنین حدود 800 مورد برای ارتقاء سطح وجود دارد که می‌توانید برای اتومبیل‌های خود در حالت حرفه‌ای تک نفره و حالت مسابقه آنلاین خریداری کنید. توسعه دهنده بازی همچنین تایید کرد که ارتقا بازی Forza Motorsport در بخش‌های بصری، صوتی و گیم پلی، از مجموع سه بازی قبلی بیشتر است.

جلوه‌های بصری بازی تا حدودی از قبل فاش شده است. به طوری که از رزولوشن 4K به صورت کامل پشتیبانی کرده و نرخ 60 فرم بر ثانیه را ارائه خواهد داد. احتمالاً این شرایط تنها روی ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود و یکی از جذاب ترین جنبه‌های آن پشتیبانی از ری تریسینگ است. در مورد صدا، توسعه دهندگان آن را بهترین صداگذاری Forza Motorsport می‌نامند که گیم پلی بازی را فراگیرتر از قبل می‌کند. Forza Motorsport برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.