پارسی گیم یازده ساله شد
نوید قادری

پارسی گیم یازده ساله شد

نوید قادری 13 شهریور 1402 16 دیدگاه
367 بازدید

سال دیگری فرارسید و در آستانه شهریور ماه و در آخرین روزهای گرم تابستانی، دفترچه‌ی خاطرات ما به پایان دهمین سالش رسید و پارسی گیم یازده‌ساله شد. امروز شمع دهمین سال پارسی گیم را خاموش کردیم تا تولد بهانه‌ی باهم بودنمان را جشن بگیریم.

ما امسال وارد یک دهه فعالیت شدیم، سخت بود، اما زمان با حضور پررنگ و گرم شما سپری شد. تجربه تلخ و شیرینی که در کنار شما ساخته شد تا بتوانیم مهمان دل‌های شما عزیزان باشیم و به سمت روزهای پرامیدتر قدم برداریم. پارسی گیم طی این سال‌ها با تغییرات و چالش‌های بسیاری روبرو بوده است اما رسیدن به ایجاد فضایی کامل و مملو از محتواهای گیمینگ از گذشته تا به امروز اصلی‌ترین هدف وجودش بوده است که به لطف حضور شما این امکان برای ما میسر شد تا بتوانیم با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محتواها در هر چیزی که شما نیازمند آن هستید و به دنبال آنید، تجربه کاربری بهتری برای شما ایجاد کنیم. ما یک چیز را می‌خواهیم آن هم خلق هر آنچه یک گیمر ایرانی به دنبال آن است در یک سایت مرجع! هدف واقعاً بزرگ و سختی است اما انگیزه گرفتن از شما سختی راه را بر ما آسان می‌کند.

یک دهه گذشته است، عمری از ما که لحظه‌لحظه آن را با بودن در کنار شما سپری کرده‌ایم، بی‌شک ادامه دادن در این مسیر سخت و پر پیچ و خم، بدون حضور شما امکان پذیر نبوده است و حضور شما موجب انگیزه و دلگرمی ما طی این سال‌های اخیر بوده است. پارسی گیم متعلق به شماست، شمایی که سال‌ها در کنار ما، خاطرات لحظه‌های خوب گیمر بودنتان را سپری کردید و بدون حضور شما این اتفاقات و لحظه‌ها رخ نمی‌داد.

طی سال گذشته ما در پارسی گیم بیش از 1 میلیون کلمه محتوای مرتبط با حوزه گیمینگ برای شما عزیزان آماده سازی کردیم تا بتوانیم در کنار هدف اصلی‌مان، شما را با هنر و سرگرمی جذاب دنیای امروز یعنی بازی‌های ویدئویی بیشتر آشنا کنیم. پارسی گیم در سال گذشته میزبان میلیون‌ها نفر از سراسر ایران و جهان بوده است که لطف و ارادت زیادی به ما داشته اند. ما امید داریم در سال جدید بتوانیم با بخش‌های جذاب و جدیدی که برایتان آماده سازی خواهیم کرد، تجربه بی نقصی در استفاده از پارسی گیم داشته باشید و با قوی کردن زیرساخت‌های لازم برای بخش‌های مختلف و پرطرفداری مانند بخش بازی‌های دانلودی، از ایجاد مشکلات غیرقابل‌پیش‌بینی جلوگیری کنیم تا به مانند سال‌های گذشته، با بالاترین کیفیت بتوانیم به کاربران عزیزمان خدمت رسانی کنیم.

کماکان ما در پارسی گیم هدف بسیار بزرگی در ارائه زیرنویس فارسی و بومی سازی بازی‌های خارجی در ایران داریم و قصد داریم این بخش را برای مخاطب ایرانی هموارتر کنیم و دست یاری به سمت شما عزیزان برای حمایت معنوی از آثار تولید شده داریم تا بتوانیم این بخش جذاب پارسی گیم را به مخاطبان زیادتری از سراسر ایران معرفی کنیم.

مفتخریم که اعلام کنیم پارسی گیم یکی از مراجع تخصصی گیمینگ در ایران است و بدون شک رسیدن به این جایگاه، بدون حضور و حمایت تک‌تک شما عزیزان امکان‌پذیر نبوده است. تولد پارسی گیم عزیزمان فرصتی است تا از دبیران، تمامی اعضای تیم تولید محتوای پارسی گیم، تمامی اعضای تیم ترجمه زیرنویس، تیم فنی و مخاطبان عزیزمان تشکر کنیم و به خود می‌بالیم که افتخار آشنایی و حضور همراهانی از گوشه گوشه‌ی کشور عزیزمان ایران و هم‌وطنانی در خارج از کشور را داشته باشیم.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 16 دیدگاه
  • Avatar

    پیام

    مهمان

    خدا قوت به تیم پر تلاش و درجه یک پارسی گیم
    ممنون که خوب هستین و خوب می مونید.
    توی این سال ها واقعا جای سایتی با کیفیت و دقت شما کم بود.
    تولدت مبارک پارسی گیم. ما قدر دان زحمت هاتون هستیم

    پاسخ دهید
  • GODFATHER

    GODFATHER

    مهمان

    سلام و خسته نباشی و خدا قوت
    با آرزوی موفقیت در ادامه راه برای کل تیم پارسی گیم
    دمتون گرم
    تولد بر همه عزیزان مبارک باشه
    از این فرصت استفاده کنم و بگم که بازی استارفیلد رو بهش بیشتر بپردازید من دانلود کردم ولی نمیدونم چرا کرش میکنه و میپره بیرون از بازی اگر کرک بهتری واسش اومد حتما در سایت قرار بدهید ممنون

    یا حق

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فرشاد

    مهمان

    شاد باش ما رو پذیرا باشید.پیروز باشید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    اراز

    مهمان

    بهترین سایت بازی واقعا از وقتی با سایت شما اشنا شدم همیشه اسم گیم میاد فق فارسی گیم میاد توی ذهنم

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 16 دیدگاه