بازی Football Manager 2024
یحیی رحیمی

بازی Football Manager 2024 رسما معرفی شد

یحیی رحیمی 22 شهریور 1402 2 دیدگاه
7,723 بازدید

شرکت سگا و استودیو Sports Interactive از نسخه جدید مجموعه بازی فوتبال منیجر رونمایی کردند. بازی Football Manager 2024 به‌طور هم‌زمان برای تمامی پلتفرم‌ها از جمله پلی‌استیشن 5 و 4، ایکس‌باکس وان و سری، نینتندو سوییچ، کامپیوتر و موبایل در تاریخ ششم نوامبر (پانزدهم آبان) منتشر می‌شود. فوتبال منیجر 2024 مانند سال‌های گذشته در دسترس مشترکین سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

بازی Football Manager 2024 برای اولین بار در طی چند سال اخیر به‌طور هم‌زمان برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. برای نمونه فوتبال منیجر 2023 دیرتر برای پلی‌استیشن منتشر شد و همچنین نسخه موبایل آن هم تغییرات خاصی نداشت. گفتنی است نسخه موبایل بازی در انحصار نتفلیکس است و به نظر می‌رسد که بازی‌کنان باید اشتراک نتفلیکس را برای تجربه آن تهیه کنند. نسخه کامپیوتر نیز از طریق سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود و علاقه‌مندان نیازی به خرید آن نخواهند داشت.

در صورتی که بازی جدید را برای پلی‌استیشن 5 پیش‌خرید کنید، ده درصد تخفیف هنگام خرید دریافت خواهید کرد. کاربران ایکس‌باکس نیز با پیش‌خرید بازی می‌توانند دو هفته زودتر به آن دسترسی پیدا کنند. شرکت سگا به دلیل قرارداد با مایکروسافت، پیشنهادهای بهتری در دسترس کاربران پلتفرم ایکس‌باکس قرار می‌دهد. اما چه تغییراتی در فوتبال منیجر 2024 پدید آمده است؟ در بخش بعدی مطلب تمام آنچه باید در مورد تغییرات بازی بدانید را شرح خواهیم داد.

بازی Football Manager 2024تغییرات بازی Football Manager 2024

فوتبال منیجر برای اولین بار از زبان ژاپنی پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که شرکت سگا در ژاپن فعالیت می‌کند، افزودن زبان ژاپنی به گسترش این عنوان کمک خواهد کرد. توسعه‌دهنده می‌گوید که قرارداد انحصاری با نتفلیکس باعث می‌شود تا 230 میلیون نفر مشترک این سرویس به‌آسانی به بازی جدید دسترسی پیدا کنند. باز جدید آن‌چنان که باید تغییر نکرده است و صرفاً تجربه کلی بازی بهبود یافته است. همچنین لیگ‌های اروپایی آپدیت شده‌اند و روند بازی مانند اثر قبلی است.

تغییراتی در طراحی نسخه کنسول ایجاد شده است تا بازی‌کنان بتوانند تاکتیک‌های بهتری بچینند و تعامل بهتری با منوها داشته باشند. گفتنی است عمق سیستم‌های بازی بهتر شده است و برای نمونه حمایت اعضای تیم از شما باعث می‌شود تا عملکرد تیم در مسابقه بهتر شود. نسخه پلی‌استیشن 5 از ویژگی‌های دسته ‌بازی دوال‌سنس استفاده می‌کند. به‌طور کل توسعه‌دهنده هیچ تغییر قابل‌توجهی را اعلام نکرده است و به نظر می‌رسد که همان بازی سال گذشته با آپدیت لیگ‌ها و بازی‌کنان و رفع اشکالات منتشر خواهد شد.

گفتنی است تغییرات اصلی در بازی Football Manager 2025 اعمال می‌شوند. نسخه بعدی با موتور گرافیکی جدید ساخته می‌شود و قرار است اکثر بازخوردهای بازی‌کنان عملی شوند. اگر علاقه‌مند به تجربه بازی هستید، منتظر انتشار آن در تاریخ پانزدهم آبان باشید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    فرشاد

    مهمان

    سلام. هنوز کرک منتشر نشده براش؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به فرشاد

      نویسنده

      سلام خیر کرک نشده و بعیده که کرک بشه. گروهی که این مجموعه بازی رو کرک می‌کرد، بازنشست شده. این بازی از طریق گیم پس در دسترسه و می‌توانید با هزینه کمتر اون رو تجربه کنید. البته تغییری با نسخه قبلی نداره.