دانلود بازی Sonic Colours Ultimate برای PS4
دانلود بازی Sonic Colours Ultimate برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Sonic Colours Ultimate برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 11 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,780 بازدید

دانلود بازی Sonic Colours Ultimate برای پلی استیشن 4

یکی از شخصیت‌های محبوب کارتونی که جایگاه مناسبی در جوامع دارد، کاراکتر Sonic است که یک موجود جذاب کارتونی بوده و به‌سرعت سرسام‌آور حرکتش معروف است. محبوبیت او باعث شده که نه‌تنها در سریال‌های کارتونی تلویزیونی حضور داشته باشد، بلکه پای او به دنیای وسیع بازی‌های ویدیویی نیز باز شود و عناوین زیادی بر محوریتش ساخته شود. بازی Sonic Colors Ultimate از استودیو Blind Squirrel Entertainment عنوانی جدید و مهیج با محوریت کاراکتر Sonic است که می‌تواند لحظات سرگرم‌کننده‌ای برایتان رقم بزند.

داستان در مورد کارهای پلید شخصیت منفی معروف سری Sonic یعنی همان Dr. Eggman است که این بار یک شهربازی فضایی و بزرگ بنا کرده که مملو از وسایل جذاب، رنگارنگ و سرگرم‌کننده بوده اما هدف او اسیر کردن یک نژاد بیگانه به اسم Wisp است که بتوانید رازهای قدرت فوق‌العاده آن‌ها را کشف کرده و از آن سوءاستفاده کند. Sonic باید با استفاده از سرعت بسیار بالایی که دارد این موجودات بیگانه را آزاد کرده و قدرت آن‌ها را برای شکست Eggman به کار بگیرد.

مراحل بازی در 6 دنیای مختلف و رنگارنگ تقسیم می‌شوند که هرکدام دشمنان، موانع و چالش‌های مخصوص به خود را دارند. این نسخه از بازی نه‌تنها جلوه‌های بصری و گرافیک را بهبود داده، بلکه حالت‌های جدیدی برای بازی کردن را اضافه کرده و گیم پلی را بهبود بخشیده تا بهترین تجربه را از آن داشته باشید. گیم پلی همان‌طور که انتظارش را خواهید داشت، به کنترل Sonic با سرعت سرسام‌آورش خلاصه می‌شود که لحظاتی مهیج، جذاب و هیجان‌انگیز را درون خود پدید می‌آورد. مانور دادن با این سرعت بالا در میان موانع و خطرهای مختلفی که وجود دارد باعث می‌شود ساعت‌ها از بازی لذت ببرید.

این موضوع که مراحل بازی در یک شهربازی فضایی نیز طراحی شده‌اند به مهیج‌تر شدنش کمک شایانی کرده است. قابلیت‌های جدیدی که Wisp‌ها در اختیار Sonic قرار می‌دهند نیز چند لایه به گیم پلی اضافه کرده تا برای مثال بتوانید پرش‌های بلندتری انجام داده و یا از درون اشیا جامد عبور کنید. گرافیک زیبا و بهبودیافته بازی هم تصاویر رنگارنگ و زیبایی را پیش چشمانتان خلق می‌کند تا تجربه شما بیش ‌از پیش سرگرم‌کننده و لذت‌بخش شود.

در ادامه برای دانلود بازی Sonic Colours Ultimate با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Join Sonic in the high-speed adventure of a lifetime! The evil Dr. Eggman has built a gigantic interstellar amusement park bursting with incredible rides and colorful attractions – but he’s powering it with a captured alien race called “Wisps.” Use Sonic’s lightning speed to free the Wisps and learn the secrets of their amazing powers as you explore six unique colorful worlds, each filled with dangerous enemies and hurdles to overcome. Now with stunning upscaled visuals, additional features, a new game mode, and enhanced gameplay- it’s the Ultimate Sonic Colors experience. Sonic will be tested on this exciting journey to free the Wisps – but with their help, and yours, it’s a test he’ll pass with flying Colors!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.