دانلود بازی Dawn of the Monsters Arcade Edition برای PC
دانلود بازی Dawn of the Monsters Arcade Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dawn of the Monsters Arcade Edition برای PC

پارسی گیم 14 شهریور 1402 1 دیدگاه
1,975 بازدید

دانلود بازی Dawn of the Monsters Arcade Edition برای کامپیوتر

در سال 2036، یک رویداد فاجعه بار مسیر تاریخ بشریت را برای همیشه تغییر داد. موجودات عظیم و تهدیدآمیز از اعماق ناشناخته‌ها بیرون آمدند و جهان را در هرج و مرج و ویرانی فرو بردند. شهرهایی که زمانی پرجمعیت بودند به ویرانه تبدیل شدند و تمدنی که می‌شناختیم در حال نابودی است. اما از خاکستر ناامیدی، چراغ امید برخاست. شبکه جهانی اتحاد دفاع که با لقب DAWN شناخته می‌شود. با آغاز مأموریتی برای باز پس گیری زمین از چنگال این مهاجمان عظیم‌الجثه، بشریت به چهار نگهبان قدرتمند تبدیل می‌شود. اکنون درگیری با تایتان‌ها آغاز شده است. نگهبانان در تلاشی ناامیدکننده برای نجات سیاره، مبارزه را شروع می‌کنند. شما توانایی کنترل این نگهبانان را در طی مراحل حماسی و نفس گیر خواهید داشت که هر کدام توانایی‌های خاص خود را دارند.

بازی Dawn of the Monsters سمفونی ساید اسکرولر و اکشن بی امان بوده که یادآور آثار کلاسیکی مانند Streets of Rage و Final Fight است. با این حال، با القای عناصری از ژانر بازی‌های مبارزه‌ای، از مرزهای عناوین سنتی بیت‌م‌آپ فراتر می‌رود. هر نگهبان مجموعه منحصر به فرد خود را از حملات و حرکات پایانی دارد که هر رویارویی را به منظره‌ای هیجان انگیز از قدرت و استراتژی تبدیل می‌کند. 35 مرحله جذاب را طی کنید که در چهار شهر بزرگ قرار دارند. بسته الحاقی جدید Arcade Edition برای این بازی جنبه جدیدی از گیم‌پلی مانند سیستم ارتقا یافتن پویا، مکانیک امتیازدهی اصلاح‌شده و درجه سختی جدیدی را ارائه می‌دهد. پس اگر خود را از عاشقان ژانر اکشن کلاسیک می‌دانید، بهتر است دست به کار شده و این بازی خاص را دانلود کنید.

Dawn of the Monsters Arcade Edition حماسه‌ای است که باید تجربه کرده تا آن را باور کنید. این بازی گواهی بر انعطاف‌پذیری ژانر بیت‌ام‌آپ و اکشن قدیمی است. این اثر تجربه‌ای حماسی را ارائه می‌کند که هم تازه واردان و هم پیش‌کسوتان بازی های آرکید را مجذوب خود می‌کند. پس هر چه سریع‌تر آن را تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Scarlet Nexus و Nobody Saves the World را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dawn of the Monsters Arcade Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The kaiju conflict continues with the Arcade + Character DLC Pack! This add-on content for Dawn of the Monsters lets you fight the Nephilim hordes in a whole new way with the remixed action of Arcade Mode; this pick-up-and-play mode features a new power-up system (with “classic” and “rogue” options), revamped scoring, unlockable Nightmare difficulty, and new ending illustrations. Also included in this DLC is new playable character Meteor Temujin! Chosen by fan vote, this combining mecha wields three devastating weapons – a sword, an axe, and a hammer – to obliterate enemies in any game mode! Additionally, this expansion delivers 50 new character skins, extra gallery entries, three new archive files, and new challenges & achievements. The titanic battle rages on!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    hossein

    مهمان

    با عرض سلام ووقت بخیر خدمت ادمین های محترم سایت پارسی گیم و کاربران گرامی ببخشید امکانش هست بازی Daymare: 1994 Sandcastle در سایت قرار دهید ممنون از شما

    پاسخ دهید