دانلود بازی The Crows Eye برای PC
دانلود بازی The Crows Eye برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Crows Eye برای PC

پارسی گیم 28 دی 1400 بدون دیدگاه
5,166 بازدید

دانلود بازی The Crows Eye برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی به چند دلیل می‌توانند بسیار جذاب و سرگرم‌کننده ظاهر شوند. یکی وجود روایت داستان زیبا و تأثیرگذار، یکی گیم پلی درگیرکننده و چالش‌برانگیز که مملو از معماهای جذاب است و در آخر هم طراحی زیبا و هنری محیط‌های هنری در مراحل. این ویژگی‌ها اگر همگی در کنار هم وجود داشته باشند، می‌توانند شاهکاری را خلق‌کننده که برای بسیاری جذابیت دارد. بازی The Crows Eye از استودیو 3D2 Entertainment عنوانی معمایی با همین ویژگی‌ها بوده که شما را وارد یک دانشگاه پزشکی متروکه می‌کند تا ذهن و تفکرتان را به چالش بکشند.

داستان بازی سبک و سیاقی مرموز داشته و با خوشامدگویی شما به دانشگاه شروع می‌شود. اسم دانشگاه Crowswood نام داشته و رئیس آن که William Holtwick نام دارد از شما با خوشامدگویی استقبال می‌کند. در این دانشگاه، یاد می‌گیرد که همیشه اخلاقیات مهم نیستند و در شرایط سخت ممکن است خیلی چیزها را زیر پا بگذارید، حال آیا می‌توانید تصمیم درست بگیرید و خودتان را نجات دهید یا تا ابد در بین موانع گیر خواهید افتاد.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و اتاق‌های زیادی برای گشت‌وگذار و عبور در آن وجود دارد. هر اتاق بخش متفاوتی از دانشگاه بوده که بسته به موضوع و کاربرد آن، معماها و موانع متفاوتی در آن تجربه خواهید کرد. بازی المان‌هایی از ژانر وحشت را نیز در اتمسفر خود پیاده‌سازی کرده تا تجربه شما هیجان‌انگیزتر و لذت‌بخش‌تر شود. بخش‌هایی نیز به ژانرهای علمی تخیلی نزدیک می‌شود و با تکنولوژی‌های مدرن و خیالی سر و کله خواهید زد. این تنوع بالا در کنار معماهای متفاوت، بازی را به‌شدت سرگرم‌کننده کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Portal 2 و Little Nightmares 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Barotrauma با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Higher (32-bit or higher)
Processor: Intel Core i3 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or Higher (32-bit or higher)
Processor: Intel Core i5 or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750 or better
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the University of Medicine & Applied Sciences of Crowswood. I’m William Holtwick, and I’m the head and founder of this university. Each and every one of you has been chosen for your aptitude, intelligence, and excellence. Despite your qualities, don’t you dare think this will be a piece of cake. During your time with us here, you will learn that morals are no more than another burden imposed by society to impede us to advance.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.