دانلود بازی Nobody Saves the World Frozen Hearth برای PC
دانلود بازی Nobody Saves the World Frozen Hearth برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nobody Saves the World Frozen Hearth برای PC

پارسی گیم 5 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,369 بازدید

دانلود بازی Nobody Saves the World Frozen Hearth برای کامپیوتر

این روزها می‌توان کلی بازی بامزه مستقل در سبک‌های اکشن و پلتفرمر در بازار جهانی پیدا کرد که هر کدام از کیفیت خوبی برخوردار هستند. بازی جدید استودیوی Drinkbox Studios یک عنوان سرگرم کننده دو بعدی با زاویه دوربین بالا و در سبک اکشن و نقش آفرینی است. گیم پلی بازی به شما 15 قدرت مختلف هدیه می‌دهد که به مرور در مراحل آزاد می‌شوند و باید با ترکیب کردن و استفاده از آن‌ها در موقعت های متفاوت، به چالش‌هایی که در دخمه به آن‌ها برمی‌خورید غلبه کنید.

نکته‌ای که بازی Nobody Saves the World را از سایر بازی‌های هم سبک خود متمایز کرده، شیوه‌های مختلفی است که هر گیمر می‌تواند به تجربه آن بپردازد. 15 استایل مختلف برای امتحان کردن وجود دارد. برخی می‌خواهند تنها به قدرت فیزیکی پایبند بوده و آن طوری در محیط جلو بروند و برخی نیز سرعت و جادو را انتخاب می‌کنند. اینکه به چه شکلی این ویژگی‌ها را با هم مخلوط کنید، باعث شده که این بازی ارزش تکرار کردن زیادی داشته باشد و هرگز خسته کننده نشود.

داستان Nobody Saves the World همانند بسیاری از بازی‌های نقش آفرینی آغاز می‌شود: دنیا با قارچ‌های عظیم پوشیده شده، جادوگر بزرگ ناپدید شده و شما، فردی که حافظه خود را از دست داده، وظیفه نجات دادن همه را دارید. از ویژگی‌های مثبت دیگر این بازی می‌شود به گرافیک زیبا و کارتونی‌اش اشاره کرد. اگر از طرف‌دار نسخه اصلی هستید، پس بسته الحاقی جدیدی با نام Nobody Saves the World Frozen Hearth نیز مراحل و داستان بیشتری برایتان آماده کرده است.

بازی Nobody Saves the World Frozen Hearth نام بسته‌ای الحاقی برای بازی نقش آفرینی و اکشن Nobody Saves the World است. شما باید در نقش قهرمان بدون هویت داستان، با جادوگران باستانی و هیولاهای شروری درگیر شوید. تکرارپذیری بالای گیم پلی بازی، آن را در میان اعتیادآورترین آثار مستقل سال قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Path of Exile و Lost Ark را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Nobody Saves the World Frozen Hearth برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10, 8, 7
Processor: 2Ghz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Shader Model 5.0 (DX11) support + 2 GB available graphics memory required. Compatibility w/ Intel® integrated graphics cards not guaranteed.
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10, 8, 7
Processor: 2Ghz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Dedicated graphics card with 2 GB+ video memory and Shader Model 5.0 support.
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Controller is recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In a forgotten region deep underground, warriors compete for riches and glory. Only a master of forms and customization can earn the ultimate rewards for themselves. Do you have what it takes??
Meet new friends and rivals as you compete in The Tempering, a series of puzzles and challenges that will push your skills and creativity to their limit. Unlock the new Mechanic and Killer Bee forms. Use their powerful abilities to earn the ultimate glory and help save the world!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.