دانلود بازی Mystical Riddles Snowy Peak Hotel برای PC
دانلود بازی Mystical Riddles Snowy Peak Hotel برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mystical Riddles Snowy Peak Hotel برای PC

پارسی گیم 5 بهمن 1400 بدون دیدگاه
2,440 بازدید

دانلود بازی Mystical Riddles Snowy Peak Hotel برای کامپیوتر

سبک Point & Click از گذشته تا به امروز به‌عنوان سبکی ساده و سرگرم‌کننده شناخته شده است و عناوین زیادی زیر سایه آن پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. بازی‌های این ژانر، گیم پلی بسیار ساده و قابل‌درکی دارند که همه بر مبنای معماها و هوش تصویری بازیکن طراحی شده است. شما باید با دقت به محیط و پیدا کردن نکات و آیتم‌های مخفی، در مراحل بازی پیشروی کنید. اغلب بازی‌های Point & Click از لحاظ داستانی قوی ظاهر می‌شوند روایات کوتاه اما سرگرم‌کننده‌ای به خورد بازیکن می‌دهند. بازی Mystical Riddles Snowy Peak Hotel از استودیو DominiGames عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که انواع معماهای جذاب را به خوردتان می‌دهد.

شما در این بازی باید به دنبال یکی از دوستان خبرنگار خود به اسم Kate Turner بگردید که به‌تازگی برای حل رازهای یک هتل مرموز و تسخیرشده، ناپدید گشته است. این هتل مملو از اتفاق‌های عجیب و گاهی هولناک است که در آن ارواح خبیث دخیل هستند. حال که دوست شما به شکل مرموزی ناپدید شده، باید به دنبالش بگردید و در کنار این هدف، رازها و معماهای این هتل را نیز حل کنید. متأسفانه حقیقت به این سادگی به دست نخواهد آمد و ماجراجویی‌های زیادی را باید از سر بگذرانید.

گیم پلی بازی مانند تمامی عناوین Point & Click ساده و قابل‌درک بوده و تنها کلیک‌های موس شما را لازم دارد. شما باید با پیدا کردن اشیاء و آیتم‌های مهم، معماها را حل کرده و در مراحل پیش بروید. تنوع معماها در سطح خوبی قرار داشته و طراحی گرافیکی و زیبای آن‌ها نیز باعث می‌شود تجربه لذت‌بخش‌تری از بازی داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Happy Game و Unpacking را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mystical Riddles Snowy Peak Hotel با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/Windows 8/Windows 10
Processor: 1.7 GHz
Memory: 1 GB RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 1200 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/Windows 8/Windows 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 1200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Your friend, journalist Kate Turner, has an important task: she is to solve the mysteries of the Snowy Peak hotel. Missing guests, terrified staff, ghosts, a suspicious hotel owner… Something isn’t right. The thing is that no one likes curious journalists, especially if they have something to hide. Kate goes missing. You are to find your friend and reveal the secrets of the haunted hotel along the way. Unfortunately, the truth is hidden somewhere beyond this world, so you may need all your knowledge of the supernatural. Are you sure you can handle this? Then… What are you waiting for?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.