دانلود بازی Death From Above برای PC
دانلود بازی Death From Above برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Death From Above برای PC

پارسی گیم 17 اسفند 1402 1 دیدگاه
3,293 بازدید

دانلود بازی Death From Above برای کامپیوتر

در بازی Death From Above، بازیکنان به جای یک اپراتور پهپاد نظامی اوکراینی که در قلب درگیری علیه نیروهای اشغالگر روسیه قرار دارد، قدم می‌گذارند. در میان پس‌زمینه حمله روسیه به اوکراین، این بازی یک تجربه آرکید تک نفره پر از اکشن شدید و گیم‌پلی استراتژیک را ارائه می‌دهد. به عنوان اپراتور یک هواپیمای بدون سرنشین کوادکوپتر پیشرفته، بازیکنان در قلمرو دشمن حرکت کرده و در مأموریت‌هایی برای خنثی کردن پیشرفت‌های دشمن، کسب منابع دزدیده شده و بازیابی شبکه‌های ارتباطی حیاتی شرکت می‌کنند. بازیکنان به طور یکپارچه بین اپراتور و خود پهپاد جابه‌جا می‌شوند و عمل را از هر دو منظر تجربه می‌کنند.

چه با کنترل کوادکوپتر همه کاره و چه غوطه‌ورشدن در نمای اول شخص (FPV) پهپاد، این گیم پلی پویا بازیکنان را درگیر نگه می‌دارد و چالش‌های مختلفی را برای غلبه بر آن ارائه می‌دهد. هر مأموریت چالش‌های منحصر به فردی را از پاک‌سازی مناطق از دشمنان و خلع سلاح مین گرفته تا رهگیری ارتش دشمن و خرابکاری خطوط ارتباطی به همراه دارد. بازیکنان باید استراتژی‌های خود را تطبیق دهند و از قابلیت‌های پهپاد به طور مؤثر برای موفقیت در اهداف خود استفاده کنند. هنگامی که بازیکنان مأموریت خود را برای مبارزه با نیروهای اشغالگر آغاز کردند، در یک هدف معنادار و مهم که تاثیر زیادی دارد مشارکت می‌کنند.

Death From Above چیزی بیش از یک بازی است. این بستری برای فعالیت و تغییر است. این بازی که توسط Lesser Evil توسعه یافته، موضعی جسورانه در مورد مسئله مبرم حمله روسیه به اوکراین اتخاذ می‌کند. این بازی با روشن کردن درگیری و تقویت حمایت از دفاع اوکراین، گفتگوی معنادار و تعامل با مسائل دنیای واقعی را از طریق صنعت گیم تشویق می‌کند. بازی با ترکیب گیم پلی سریع و یک روایت تفکر برانگیز، تجربه‌ای جذاب و غوطه ور را به بازیکنان ارائه می‌دهد. این بازی با گیم پلی پویا، اهداف مأموریت‌های متنوع و محیط بزرگ، ساعت‌ها سرگرمی را فراهم می‌کند و آگاهی را در گیمرها ایجاد می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های MechWarrior 5 Mercenaries The Dragons Gambit و Metal Gear Solid 3 Snake Eater Master Collection Version را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Death From Above برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64bit
Processor: i3-6100 / i5-2500
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 950
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
VR Support: N/A

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64bit
Processor: i5-6600k
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1060
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
VR Support: N/A

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

“Death From Above” delivers a concise, single-player arcade drone experience set amidst the backdrop of the Russian invasion of Ukraine. Step into the role of a Ukrainian military drone operator, combatting enemy forces, reclaiming stolen equipment, and mending vital communication lines fractured by the war. “Death From Above” is more than just a game; it’s a chance to make a real-world impact! 30% of our net proceeds directly support two Ukrainian organizations, “Come Back Alive” and “Army of Drones,” championing non-offensive aid to the Ukrainian Armed Forces. This way, you can feel confident that your purchase contributes to a worthy cause. Once we’ve broken even on the game production, we will increase our contribution, sending 70% of our net revenues to these good causes. The remaining 30% will be invested in further developing the game.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    روس ها در واقعیت با پهپاد نیرو های اوکراینی رو از پا در میارن و اوکراینی ها در بازی…

    پاسخ دهید