بسته الحاقی Cyberpunk 2077
ارحام ادبخواه

ویژگی‌های بسته الحاقی Cyberpunk 2077 اعلام شد

ارحام ادبخواه 1 شهریور 1402 بدون دیدگاه
214 بازدید

در مراسم گیمزکام 2023 که مانند همیشه در کشور آلمان برگزار شد، استودیو سی دی پراجکت رد از موقعیت استفاده کرد و به معرفی ویژگی‌های بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 پرداخت. این بسته الحاقی که Phantom Liberty نام دارد، علاوه بر یک خط داستانی جدید تغییرات قابل توجهی هم در گیم پلی به وجود می‌آورد.

بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty یکی از هیجان انگیزترین لحظات مراسم گیمزکام سال 2023 بود. با وجود اینکه ما از محتویات و تاریخ عرضه بسته الحاقی بزرگ این بازی مطلعه بودیم، سازندگان تریلر جذابی برای ارائه داشتند. با توجه به آنچه که در تریلر بسته الحاقی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty دیدیم، سیستم پِرک‌های بازی از اول طراحی شده و مکانیک‌هایی نظیر مبارزه در ماشین به بازی اضافه می‌شود.

اگر بخواهیم دقیق‌تر به این ویژگی‌های بپردازیم، باید بدانید که به خاطر بازطراحی پرک‌های بازی، شخصیت V قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت. برای مثال او می‌تواند با استفاده از شمشیر کاتانا خود گلوله دشمنان را دفع کرده یا جنازه یک دشمن مرده را به سمت یکی دیگر از دشمنان پرتاب کند. این بسته الحاقی فینیشرهای متعددی را هم به سایبرپانک 2077 می‌آورد تا مبارزات جذاب‌تر و لذت بخش‌تر از هر زمان دیگری به نظر برسند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسته الحاقی Cyberpunk 2077 که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، استفاده از قابلیت Deadeye است. این قابلیت به شما کمک می‌کند چندین دشمن را به یکدیگر متصل کنید و با ضربه زدن به یکی از آن‌ها، شاهد آسیب دیدن سایرین هم باشید. حال اگر خواستید در طی مبارزات یک پرش بلند داشته باشید و استراتژی خود را تغییر دهید، قابلیت Air Dash به کمک شما خواهد آمد.

بسته الحاقی Cyberpunk 2077

بسته الحاقی Phantom Liberty تغییرات زیادی را به نایت سیتی می‌آورد

بخش Relic Tree بسته الحاقی Phantom Liberty هم موارد جالبی در خود دارد. برای مثال شما می‌توانید با کمک مهارت جدیدی به نام Spatial Mapping، به سمت دشمن تله پورت کنید و او را از نزدیک بزنید (طرفداران بازی Shadow of War با این مکانیک آشنا هستند). یا در مثالی دیگر، می‌توانید با پیشروی در بخش‌های مختلف Relic Tree، ضربات Melee فوق‌العاده قدرتمندی به دشمن وارد کنید.

همان‌طور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم، سیستم مبارزه با ماشین هم میزبان تغییرات جالبی شده است. شما می‌توانید زین پس در حین رانندگی از پنجره بیرون بیایید و به سمت افرادی که قصد جان‌تان را دارند، شلیک کنید. علاوه بر این، سیستم پلیس‌های شهر نایت سیتی هم به طور کامل تغییر کرده و به شکل هوشمندانه‌تری عمل می‌کند. برای مثال اگر در سطح شهر آشوب فزاینده‌ای ایجاد کنید، به جای پلیس‌های معمولی با نیروهای ویژه MaxTac روبرو خواهید شد.

البته توجه داشته باشید که تغییراتی مانند درخت مهارت‌های بازطراحی شده، سیستم جدید پلیس‌ها و مبارزه در ماشین‌ها در قالب یک به روز رسانی رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند. ولی اگر بخواهید به سایر ویژگی‌ها مانند خط داستانی جدید دست پیدا کنید، باید دست به جیب شوید و Phantom Liberty را بخرید.

بسته الحاقی Cyberpunk 2077 که با نام Phantom Liberty شناخته می‌شود، در تاریخ 4 مهر 1402 (26 سپتامبر 2023) در دسترس کاربران پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس قرار می‌گیرد.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.