بازی Control
یحیی رحیمی

نسخه مولتی پلیر بازی Control معرفی شد: اولین بازی آنلاین رمدی!

یحیی رحیمی 9 تیر 1400 1 دیدگاه
608 بازدید

شرکت Remedy Entertianmen، خالق بازی‌های Control‌ و Alan Wake از اسپین آف بازی Control رونمایی کرده که درواقع یک پروژه‌ی چند نفره با المان‌های آنلاین است. این پروژه که با اسم « Project Condor» شناخته می‌شود، برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و کامپیوتر در دست‌ساخت است و خبری از انتشار بازی برای کنسول‌های قدیمی نیست.

بازی جدید شرکت رمدی به مناسبت ثبت قرارداد جدیدی با شرکت 505 Games معرفی‌شده است. 505 Games ناشر اصلی بازی کنترل است و به نظر می‌رسد که حق انتشار بازی مولتی‌پلیر جدید شرکت رمدی هم به آن‌ها رسیده است. اسپین آف آنلاین بازی Control با ویژگی‌های جالبی همراه است و قرار است که بازی‌کننده را به خارج از مرزهای ساختمان اصلی بازی بکشاند و گوشه‌های تازه‌ای از دنیای جادویی این بازی را به تصویر بکشد. مدیر مجموعه‌ی Control در وب‌سایت بازی نوشته است:‌

ControlMikael Kasurinen قبل از هر چیز، یک دنیای وسیع و جایگاهی برای انبوهی از داستان‌ها، وقایع و شخصیت‌ها است. مکانی که اتفاقات غیرمنتظره، عجیب و خارق‌العاده رخ می‌دهند. ما این ماجراجویی را با ورود جسی به «قدیمی‌ترین خانه» شروع کردیم اما اتفاقات بسیار بیشتری در انتظار دنیای کنترل است. از بدبینی و شک و تردید طرفداران در مورد بخش چندنفره آگاه هستیم اما باور داریم که می‌توانیم یک تجربه‌ی جمعی بدون از بین بردن DNA و روح بازی بسازیم. بله لازم است که تکنیک‌ها و ایده‌های خود را تغییر دهیم اما این چالش هیجان‌انگیزی برای ماست؛ یک بازی چندنفره شرکت رمدی چطور خواهد بود؟

بازی Control

محتوای بخش مولتی پلیر Control‌

مدیرعامل شرکت Remedy پس از ثبت قرارداد جدید با 505 Games، در مورد پروژه‌های آینده صحبت کرد و شراکت با این ناشر بزرگ را فرصت مهمی برای بازی‌های این استودیو شمرد:

Tero Virtalaما بیش از چهار سال است که شراکت موفقی با شرکت 505 Games داریم و این همکاری باعث تقویت هر دو شده است. خوشحالیم که از تمدید شراکت میان دو شرکت رونمایی کنیم. این قرارداد جدید با هدف انتشار مجموعه‌های تازه و بازی‌های با کیفیت بالا امضاشده و توانایی ما ازنظر مارکتینگ و تبلیغاتی را گسترش می‌دهد.

استودیو رمدی تنها با شرکت 505 Games قرارداد شراکت نبسته و همکاری نزدیکی با اپیک گیمز هم دارد. بر اساس شایعات و گزارش‌های منتشرشده، بازی Alan Wake 2 در همکاری با اپیک گیمز ساخته می‌شود و در حال حاضر، روند تولید شوتر CrossFire X برای ایکس باکس هم به‌سرعت پیش می‌رود. شرکت رمدی تابه‌حال تنها بازی‌های داستانی و آفلاین ساخته و خلق بخش چندنفره بازی Control می‌تواند چالش بزرگی برای آن‌ها باشد.

بخش آنلاین بازی Control یک اثر PvE خواهد بود که چهار نفر را به‌صورت گروهی در مقابل دشمنان خطرناکی قرار می‌دهد و بازی‌کنندگان باید در مقابل حملات دشمن ایستادگی کنند. این اولین بازی مولتی پلیر کوآپ استودیو در چند سال اخیر خواهد بود. نظر شما در مورد بازی جدید رمدی چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Msadr471

    Msadr471

    مهمان

    واقعا غافلگیر شدم!!!

    پاسخ دهید