control
یحیی رحیمی

Control بعد از انتشار Photo Mode را دریافت خواهد کرد، خبری از New Game Plus نیست

یحیی رحیمی 12 مرداد 1398 بدون دیدگاه
728 بازدید

استودیو Remedy Entertainment بالاخره کار تولید بازی Control را به پایان برد و همان طور که می دانید، این بازی حالا طلایی است. کمتر از یک ماه دیگر شاهد عرضه این بازی اکشن ماجراجویی روان شناسانه خواهیم بود و حالا اطلاعات جدیدی از این بازی عرضه شده است که به درد همه خواهد خورد.

مدیر بخش ارتباطات استودیو به نام Thomas Puha اخیرا گفتگویی با IGN داشته است و تایید کرده است که بازی Control در ابتدا Photo Mode را دریافت نحواهد کرد و قرار است بعد از انتشار بازی اضافه شود. Photo Mode اخیرا به یکی از ویژگی های مهم بازی های ویدیویی تبدیل شده است و برای همه اهمیت پیدا کرده است. او در این مورد گفته است:

Photo Mode بعد از انتشار بازی اضافه خواهد شد. همان موقع که از عرضه بازی سرمان خلوت شد، کار روی آن را شروع خواهیم کرد.

او همچنین در مورد حالت New Game Plus نیز صحبت کرده است. در این حالت می توانید با تمامی آیتم ها و به روز رسانی هایی که در مورد شخصیت اصلی انجام داده اید، دوباره بازی را شروع کنید. قرار نیست که چنین حالتی به Control اضافه شود و دلیل آن نیز نبود امکانات کافی برای توسعه این بخش است. Puha در این مورد گفت:

قرار نیست New Game Plus داشته باشیم. این چیزی است که در موردش حرف زدیم و متاسفانه محدودیت هایی در طراحی بازی وجود دارد و دلایلی فنی برای عدم انجامش داریم. البته خیلی ساده بگویم که با توجه به کمبود منابع، نمی توانیم چنین کاری انجام دهیم.

بازی هایی مانند Control نیازی به New Game Plus ندارد و کل تجربه بازی به این شکل است که باید دست خالی و بدون قدرت های اضافی مراحل را طی کرد، وگرنه هیچ لذتی از چالش های نحواهید برد. بازی Control روز 27 اوت برای کنسول های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.