کرک دنوو بازی Assassin's Creed Mirage
یحیی رحیمی

بازی Assassin’s Creed Mirage از دنوو استفاده می‌کند

یحیی رحیمی 24 مرداد 1402 5 دیدگاه
4,356 بازدید

شواهد تازه‌ای مبنی بر وجود دنوو در بازی Assassin’s Creed Mirage پیدا شده است. نسخه کامپیوتر بازی جدید یوبی‌سافت قرار است از نرم‌افزار امنیتی ویژه‌ای استفاده کند که جلوی کرک آن را می‌گیرد. با این حساب کرک بازی اساسینز کرید میراژ هنگام انتشار در دسترس نخواهد بود و تنها امپرس قادر به شکستن قفل و انتشار نسخه بدون دنوو است. این بازی همچنین از نرم‌افزار حفاظتی VRProtect علاوه بر دنوو و قفل اپیک‌گیمز و یوبی‌سافت استفاده می‌کند. شکستن قفل این بازی کار بسیار دشواری خواهد بود.

یوبی‌سافت روز گذشته تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage را حدود یک هفته تغییر داد. این بازی قرار است زودتر منتشر شود و روز سیزدهم مهر در دسترس قرار می‌گیرد. اعلام این خبر با آپدیت شدن صفحه استیم بازی همراه شد. اطلاعات تازه‌ای در دسترس قرار گرفت که باعث تعجب کاربران شد. صفحه PCGamingWiki بازی میراژ، وجود قفل دنوو و همچنین نرم‌افزار حفاظتی VM Project را فاش کرد. این بازی نیازمند اتصال به Ubisoft Connect است و اجرای آن از اپیک‌گیمز لانچر مستقیم نیست. این بازی از طریق استیم منتشر نمی‌شود.

فهرست زبان‌های پشتیبانی‌شده بازی اساسینز کرید میراژ نیز مشخص شده است. این بازی از دوبله عربی و زیرنویس عربی و روسی نیز پشتیبانی می‌کند. خبری از زبان فارسی نیست. از آنجایی که دنوو روی بازی قرار دارد و انتشار کرک آن در هاله‌ای از ابهام است، باید دید آیا تهیه زیرنویس فارسی امکان‌پذیر است یا خیر. کاربران ردیت نسبت به استفاده از دنوو در بازی جدید یوبی‌سافت اظهارنظر کردند. این خبر به هیچ عنوان برای آن‌ها عجیب و سورپرایزکننده نبود بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز از دنوو استفاده می‌کرد و توسط امپرس کرک شد.

کرک دنوو بازی Assassin's Creed Mirageکرک Assassin’s Creed Mirage منتشر می‌شود؟

بازی Watch Dogs Legion از دیگر عناوینی بود که دنوو را به کار برد و حدود 6 قفل مختلف داشت که دور زدن هم‌زمان آن‌ها بسیار سخت بود. عده‌ای از کاربران ردیت نیز نوشتند که چنین تصمیمی از سوی یوبی‌سافت منطقی است و اینکه این شرکت هیچ‌گاه به فکر راحتی و آسایش گیمرها نیست. با توجه به وضعیت مالی این شرکت و افت درآمد، واضح است که دنوو اولین اقدام آن‌ها برای جلوگیری از کرک شدن و انتشار رایگان خواهد بود. به نظر می‌رسد که امپرس این بازی را کرک کند و بعید است که موردتوجه این هکر روسی قرار نگیرد.

شرکت یوبی‌سافت در مورد نسخه کامپیوتر اساسینز کرید میراژ تصمیمات بحث‌برانگیزی گرفته است. این بازی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است و از طریق استیم فروخته نمی‌شود. همچنین برای اجرای آن باید حتماً Ubisoft Connect نصب باشد. در نتیجه خرید آن از طریق فروشگاه رسمی یوبی‌سافت منطقی‌تر خواهد بود. استفاده از دنوو نیز روی عملکرد بازی تأثیر می‌گذارد. بازی‌های یوبی‌سافت نیز معمولاً عملکرد عالی روی کامپیوتر ندارند و نیازمند آپدیت‌های متعدد هستند. باید دید این اثر هنگام انتشار چه عملکردی دارد. نظر شما چیست؟‌

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    Omid’am

    مهمان

    کرکش کی میاد بنظرتون؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یونس

    مهمان

    کرک نشد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    اونجوری خود امپرس قبلا گفته ، طرفدار اساسینه ، به احتمال زیاد کرکش می کنه.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mohammad

    مهمان

    ادمین امپرس کرکش کرده

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به mohammad

      نویسنده

      خیر