Avowed
یحیی رحیمی

با Avowed آشنا شوید: فانتزی نقش آفرینی جدید Obsidian

یحیی رحیمی 3 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,091 بازدید

استودیو Obsidian حضور گرمی در رویداد دیشب Xbox Games Showcase داشت. از سویی یک بسته الحاقی جدید برای Outer Wilds معرفی شد و سپس تریلری از Grounded را تماشا کردیم اما مهم تر از همه بازی جدیدی به نام Avowed بود. این بازی یک عنوان اول شخص نقش آفرینی است که یکی از انحصاری های اکس باکس هم به شمار می رود.

تریلر معرفی بازی صحنه های گرافیکی بی نظیری را نشان می داد و بر اساس آنچه Matt Booty، مدیر استودیوهای اکس باکس، گفت؛ این بازی از پایه برای کنسول Xbox Series X ساخته شده است. به نظر می رسد توسعه Avowed قبل از خریداری استودیو توسط مایکروسافت شروع شده باشد و بعد از آنکه ابیسدین تحت مالکیت اکس باکس درآمد، روند توسعه بازی از نو به منظور ارایه یک گرافیک نسل نهمی شروع شد.

بیشتر تریلر تیر و کمانی آتشین را نشان می دهد که از تیرهای آن از سمت یک قلعه شلیک می شوند و نماهای فانتزی همچون یک مجسمه عظیم داخل ابرها و سربازان اسکلت مانند دیده می شوند. با توجه به آنچه دیدیم، بازی مشابه The Elder Scrolls Skyrim است و شخصیت پردازی و نحوه استفاده از جادو به عنوان سلاح، مشابهت زیادی با این عنوان دارد.

بازی های نقش آفرینی اول شخصی طرفداران زیادی دارند و اگر Obsidian بتواند تجربه ای در حد بازی های استاندارد این ژانر ارایه دهد، ارزش خرید Xbox Series X بالاتر خواهد رفت. فعلا تاریخ انتشار و اطلاعات کلی در مورد داستان و گیم پلی بازی در دست نیست اما می دانیم که این عنوان روی کنسول جدید اکس باکس و PC منتشر خواهد شد. در صورتی که از اعضای Xbox Game Pass باشید، بازی روز اول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.