بازی Call of Duty: Modern Warfare III
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty: Modern Warfare III رسماً معرفی شد

یحیی رحیمی 17 مرداد 1402 بدون دیدگاه
490 بازدید

شرکت اکتیویژن به‌صورت رسمی از بازی Call of Duty: Modern Warfare III رونمایی کرد. دنباله بازی Modern Warfare II قرار است روز دهم نوامبر (نوزدهم آبان) منتشر خواهد شد. هیچ جزئیاتی از بازی و پلتفرم‌های آن در دسترس قرار نگرفته است و معرفی بازی با یک تیزر تریلر کوتاه انجام شده است. رونمایی کامل از بازی در طی هفته‌های آینده انجام خواهد شد. بازی جدید توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته شده است و تیزر بازی در صفحه توییتر این استودیو به اشتراک گذاشته شد.

شایعات زیادی در مورد بازی کالاف دیوتی جدید مطرح شده است. گزارش‌ها نشان دادند که این بازی قرار بود یک بسته الحاقی برای بازی مدرن وارفر 2 باشد، اما برنامه اکتیویژن تغییر پیدا کرد. برای اولین بار شاهد انتشار دو بازی پی‌در‌پی از یک سری یکسان هستیم. تابه‌حال دو مدرن وارفر پشت سر هم منتشر نشده بود و معمولاً استودیوها به نوبت یک بازی جدید منتشر می‌کردند. البته تولید اثر جدید به Sledgehammer سپرده شده است و استودیو Infinity Ward، توسعه‌دهنده اصلی این بازی نیست.

تیزر منتشرشده هیچ جزئیات خاصی از بازی Call of Duty: Modern Warfare III فاش نمی‌کند. تنها می‌توانیم تصاویری از کاپیتان پرایس و ولادیمیر ماکاروف را مشاهده کنیم. این نشان می‌دهد که داستان بازی Modern Warfare III دنبال‌کننده بازی قبلی است. تصاویری از بیلد آلفا بازی در چند هفته گذشته فاش شد که اطلاعات بیشتری از تیزر رسمی در اختیار ما قرار داد. مینی‌مپ یا نقشه کوچک پایین صفحه بازخواهد گشت و همچنین Perk نیز بسته به تجهیزات و لباس نظامی که به تن می‌کنید، تفاوت خواهد داشت. برای نمونه می‌توانید یک جفت کفش بخرید که قدرت نینجا را به شما می‌دهد. این شیوه‌ای تازه برای خرید تجهیزات توسط بازی‌کنان است.

معرفی Call of Duty: Modern Warfare IIIمعرفی Call of Duty: Modern Warfare III

اینسایدر گیمینگ گزارش داده است که کالاف دیوتی امسال، نقشه‌های قدیمی این مجموعه را زنده خواهد کرد. همچنین حالت جنگ (War) از بازی Call of Duty WW2 بازخواهد گشت. حالت چندنفره قرار است تلفیق بازی‌های قبلی باشد و در عین حال، نقشه‌های بازی مدرن وارفر 3 اصلی به‌صورت بازسازی شده در دسترس قرار گیرند. بخش داستانی نیز همان روند قبلی را طی می‌کند و به جدال میان پرایس، گوست و ماکاروف خواهد پرداخت. باید دید استودیو Sledgehammer چه سبک روایت داستانی را برگزیده است.

معرفی اطلاعات بیشتر از طریق یک رویداد ویژه در بازی وارزون 2 انجام می‌شود. تاریخ این رویداد مشخص نیست و انتظار می‌رود که به‌زودی این اتفاق رخ دهد. پلتفرم‌های بازی معرفی نشده‌اند، اما شایعات از انتشار بازی برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس وان و سری حکایت دارند. این بازی آخرین اثری است که با همکاری سونی و به‌صورت انحصاری منتشر می‌شود. مایکروسافت به‌زودی مالک مجموعه کالاف دیوتی می‌شود. نظر شما در مورد بازی جدید چیست؟ انتظار چه تغییراتی را دارید؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.