بازی Call of Duty 2023
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار و جزئیات Call of Duty 2023‌ فاش شد

یحیی رحیمی 20 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
1,996 بازدید

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از بازی جدید کالاف دیوتی، اطلاعات مهمی از آن فاش شده است. تاریخ انتشار Call of Duty 2023 در کنار جزئیات بخش‌های آنلاین و نسخه بتا لو رفته‌اند. منابع معتبری به عدم انتشار نسخه جدید کالاف دیوتی اشاره کردند و اینکه تنها یک بسته الحاقی برای بازی Modern Warfare II منتشر می‌شود. اکتیویژن برنامه خود را تغییر داده و یک بازی مستقل و جدید منتشر خواهد کرد. اثری که به نظر یک مدرن وارفر جدید خواهد بود، اما نمی‌توان آن را دنباله این سری دانست.

اینسایدر گیمینگ، وب‌سایت شخصی تام هندرسون در گزارش تازه‌ای به جزئیات بازی Call of Duty 2023 پرداخت. طبق گزارش، تولید بازی توسط استودیو Sledgehammer Games پیش می‌رود و نوبت به آن‌ها رسیده است. همچنین معرفی بازی در ماه اوت (مرداد) رخ می‌دهد و روز اول اوت (دهم مرداد) نیز به‌عنوان روز معرفی فاش شده است. رونمایی از بازی در کالاف دیوتی وارزون 2 صورت می‌گیرد و نحوه معرفی بازی‌های قبلی نیز به همین صورت بود. در نهایت نسخه بتا بازی در ماه اکتبر (شهریور) منتشر می‌شود و پس از آن هم وارد مرحله انتشار خواهیم شد.

طبق گزارش جدید، تاریخ انتشار Call of Duty 2023 روز دهم نوامبر (نوزدهم آبان) خواهد بود. قرار است بخش زامبی کاملاً جدیدی در دسترس قرار گیرد و یک بازی همه‌جانبه را شاهد باشیم. نگاهی به تاریخ انتشار نسخه بتا و عرضه در ادامه بیندازید:

  • بتا هفته اول (PS4/PS5) – چهاردهم تا هجدهم مهر
  • بتا هفته دوم (تمامی پلتفرم‌ها) – بیستم تا بیست و چهارم مهر
  • دسترسی سریع‌تر به کمپین (تمامی پلتفرم‌ها) – یازدهم آبان
  • انتشار رسمی (تمامی پلتفرم‌ها) – نوزدهم آبان

بازی Call of Duty 2023

جزئیات Call of Duty 2023

در مورد جزئیات گیم‌پلی بازی باید به معرفی بخش زامبی جدید اشاره کنیم. زامبی یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی کالاف دیوتی به‌حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد. گزارش جدید حاکی از آن است که بخش زامبی جدید کاملاً متفاوت با عناوین پیشین است و خبری از حالت دوره‌ای نیست. به عبارت دیگر زامبی‌ها در موج‌های پی‌درپی حمله نمی‌کنند و این‌طور نیست که بازی‌کننده باید در مقابل موج اول دفاع کند و سپس منتظر موج بعدی باشد. در حال حاضر از فرمت جدید بخش زامبی خبر نداریم، تنها می‌دانیم که تغییرات بزرگی در آن ایجاد شده است.

باید دید کمپین داستانی کالاف دیوتی 2023 به چه موضوعی خواهد پرداخت. اگر با یک مدرن وارفر روبه‌رو باشیم، بازگشت کاپیتان پرایس و تیمش را خواهیم دید. شایعه‌ای چند ماه پیش منتشر شد و طبق آن، بخش داستانی در مورد شخصیت گوست خواهد بود. قرار است که به عمق زندگی این شخصیت نفوذ کنیم و یک کمپین کامل در مورد این شخصیت محبوب را تجربه کنیم. در صورتی که این گزارش صحیح باشد، معرفی Call of Duty 2023 در روز دهم مرداد انجام می‌شود و قبل از آن، هیچ خبر رسمی دریافت نمی‌کنیم.

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.