بازی Assassin's Creed Jade
یحیی رحیمی

دو ساعت از گیم پلی Assassin’s Creed Jade لو رفت + ویدیو

یحیی رحیمی 13 مرداد 1402 2 دیدگاه
5,928 بازدید

بازی Assassin’s Creed Jade اثری ویژه برای موبایل است که به‌زودی نسخه آزمایشی آن منتشر خواهد شد. بیش از دو ساعت از روند بازی در یوتیوب پخش شد که تمامی جزئیات بازی را فاش کرد. این ویدیو که در حال حاضر حذف شده است، همچنان کلیپ‌هایی از آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند. تصاویر نشان می‌دهد که کاراکتر کاساندرا از بازی اساسینز کرید اودیسه در عنوان جدید حضور دارد.

بازی اساسینز کرید جید در مرحله بتا خصوصی است. این بازی موبایل به‌صورت رایگان توسط شرکت تنسنت منتشر خواهد شد. استودیو Level Infinite مسئول توسعه بازی است و تولید این اثر در نتیجه قرارداد همکاری میان تنسنت و یوبی‌سافت آغاز شد. بازی قول ارائه یک جهان آزاد و وسیع را می‌دهد و وقایع بازی نیز در قرن سوم قبل از میلاد مسیح و در امپراتوری وسیع چین اتفاق می‌افتند. ویدیو فاش‌شده، اطلاعات تازه‌ای در اختیار ما قرار داد و جزئیات بازی را مشخص کرد.

ویدیوها دو کاراکتر کاساندرا و Wei Yu را نشان می‌دهند. دومی همان مردی است که اولین امپراتور چین را به نام کین شی هوانگ به قتل رساند. ممکن است این نکته را از بازی اساسینز کرید 2 متوجه شده باشید، زیرا که مجسمه‌ای از او در این بازی وجود دارد. شما قرار است در نقش او قرار بگیرید و امپراتور چین را در طی مأموریت‌های ویژه‌ای به قتل برسانید. نکته قابل‌توجه حضور کاساندرا در این بازی است. او که شخصیت اصلی بازی اودیسه بود در طی بسته الحاقی Fate of Atlantis به بازی والهالا پیوست و به نظر می‌رسد که نقش مهمی در بازی موبایل جدید دارد.

Assassin's Creed Jade موبایل

بازگشت کاساندرا در Assassin’s Creed Jade 

در ویدیو فاش‌شده Assassin’s Creed Jade می‌توان کاساندرا را مشاهده کرد که نحوه پریدن از ارتفاع و انجام عمل Leap of Faith را به وای یو یاد می‌دهد. سپس بخشی از یک مأموریت به نام «یک ماجرای مدیترانه‌ای» را مشاهده می‌کنیم. هدف این مأموریت، دنبال کردن کاساندرا است و سپس می‌بینیم که این دو محافظان حاضر در بندر را به قتل می‌رسانند. گفتنی است شخصیت اصلی مرد از خنجر مخفی استفاده نمی‌کند، اما یک چاقو ویژه در اختیار دارد و کاساندرا نیز از نیزه‌اش برای کشتن دشمن استفاده می‌کند.

بقیه ویدیو نیز وای‌ یو را در نقش شخصیت اصلی نشان می‌دهد که چطور با دشمنان حاضر در بندر می‌جنگد و برای این کار از نیزه استفاده می‌کند. می‌توانید نحوه نبرد با کنترلرهای لمسی و رابط کاربری بازی را ببینیم. این اثر حالت یک بازی نقش‌آفرینی کامل مشابه اساسینز کرید را ندارد، اما بسیار به این استانداردها نزدیک است و تجربه‌ای مشابه ارائه می‌کند. توسعه‌دهندگان توانسته‌اند اساسینز کرید را به‌خوبی برای پلتفرم موبایل طراحی و آداپته کنند.

فردی که ویدیو را آپلود کرده است در بخش توضیحات نوشت که از گوشی پیکسل 7 برای ضبط استفاده کرده است و اینکه تجربه کلی بازی روان بوده است. این گوشی با هدف بازی ساخته نشده است، اما توانسته بازی را به‌خوبی اجرا کند. بازی Assassin’s Creed Jade یک عنوان نقش‌آفرینی موبایل است که تاریخ انتشار رسمی آن مشخص نیست. می‌توانید رابط کاربری بازی را در ویدیو کوتاه داخل مطلب مشاهده کنید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    رهام

    مهمان

    واقعا گرافیک خوبی داره وا از سیستم مبارزه خوشم اومد. امیدوارم داستان خوبی برای بازی ارائه بدن چون اکثر بازی های موبایل فاقد بخش داستانی خوبی هستند

    پاسخ دهید
  • KURD WARRIOR

    KURD WARRIOR

    مهمان

    برای گوشی واقعا عالی خیلی خوب کار رو دراورده یوبی سافت.

    پاسخ دهید