بتا Rainbow Six Mobile
یحیی رحیمی

نسخه آزمایشی جدید Rainbow Six Mobile را دانلود کنید

یحیی رحیمی 14 خرداد 1402 بدون دیدگاه
4,873 بازدید

بازی Rainbow Six Mobile یکی از موردانتظارترین بازی‌های موبایل است که روز ششم ژوئن (شانزدهم خرداد) دومین نسخه بتا را به‌صورت محدود دریافت می‌کند. آخرین نسخه آزمایشی ریبنو سیکس موبایل در سپتامبر سال گذشته میلادی منتشر شد و مربوط به نسخه آلفا بود. یوبی‌سافت مدتی پیش اعلام کرد که فاز بتا در بهار امسال آغاز می‌شود و تاریخ شروع آن بالاخره اعلام شد.

یوبی‌سافت می‌گوید که بازخوردهای زیادی از نسخه‌های آزمایشی قبلی دریافت کرده است. آن‌ها بازخوردها را در کنار داده‌های به دست آمده قرار دادند و در نهایت یک نسخه جدید توسعه داده‌اند و آماده دریافت بازخوردهای بیشتر برای اصلاح بازی هستند. یوبی‌سافت این بار سطح انتظار خود را افزایش داده است و می‌خواهد که افراد بیشتری بازی را دانلود کنند و نظر خود را بگویند. اما چه افرادی می‌توانند در فاز دوم بتا Rainbow Six Mobile شرکت کنند؟

نسخه بتا دوم از روز شانزدهم خرداد آغاز می‌شود و به مدت شش هفته در دسترس خواهد بود. افرادی که قبلاً برای دریافت بازی ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند بازی را از گوگل پلی دانلود کنند. در حال حاضر گیمرهای چند کشور زیر قادر به دریافت نسخه آزمایشی خواهند بود و بقیه باید صبر کنند. البته می‌توانید IP خود را به این کشورها تغییر دهید و سپس سعی کنید تا بازی را دریافت کنید. افرادی که در بتا قبلی شرکت کرده بودند، نیازی به ثبت‌نام دوباره ندارند و بازی را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنند. اسامی کشورها به شرح زیر است:‌

  1. کانادا
  2. ایالات‌متحده آمریکا
  3. مکزیک
  4. برزیل
  5. سنگاپور
  6. فیلیپین
  7. هند
  8. فرانسه
  9. انگلستان
  10. آلمان
  11. ایتالیا
  12. اسپانیا
  13. ژاپن
  14. کره جنوبی
  15. استرالیا

بتا Rainbow Six Mobile

بتا خصوصی Rainbow Six Mobile

باید خاطرنشان کرد که نسخه بتا Rainbow Six Mobile ایرادهای متنوعی دارد و هدف از انتشار آن، دریافت بازخورد تازه است. اینکه توسعه‌دهندگان چطور بازی را اصلاح کنند و چه تغییراتی در بیلد بعدی ایجاد کنند. در این نسخه آزمایشی می‌توانید سیستم شخصی‌سازی شامل اسکین و لودآوت‌ها را تست کنید و همچنین از تغییرات بتل‌پس آگاه شوید. حالت Team Deathmatch نیز در این نسخه ارائه می‌شود که مهم‌ترین حالت بازی است. گفتنی است روند این اثر به Rainbow Six Siege شباهت زیادی دارد.

حالت رقابتی گروهی یا Team Deathmatch به بازی‌کنان جدید کمک می‌کند تا زیر و بم بازی را یاد بگیرند. این حالت قرار است با بازخوردهای بازی‌کنان بهتر شود و اگر می‌خواهید این نسخه از بازی را دریافت کنید، ارائه نظرات خود در مورد روند و مکانیک‌ها به یوبی‌سافت، کمک شایانی به توسعه‌دهندگان خواهد کرد. نسخه بتا Rainbow Six Mobile برای اندروید منتشر می‌شود، اما نسخه iOS به‌صورت محدودتر در دسترس گیمرهای آمریکا، کانادا و ژاپن قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید بازی را دریافت کنید، ابتدا ثبت‌نام کنید.

بتا رینبو سیکس موبایل

یوبی‌سافت قرار است پس از نسخه بتا دوم، نسخه آزمایشی عمومی را برای گیمرهای بیشتری منتشر کند. تاریخ انتشار رسمی رینبو سیکس موبایل نیز مشخص نیست و باید منتظر خبرهای بیشتر ماند.

منبع: Ubisoft

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.