یحیی رحیمی

نسخه Beta بازی The Division 2 از اول تا چهارم مارس در دسترس همگان قرار می گیرد

یحیی رحیمی 26 بهمن 1397 بدون دیدگاه
659 بازدید

یوبی‌سافت به تازگی وجود نسخه Beta بازی The Division 2 را تایید کرده بود و قرار است که این نسخه در تاریخ اول مارس میلادی منتشر شود. نسخه بتا تا تاریخ چهارم مارس در دسترس بازی خواهد بود و بعد از آن دیگر سرورها خاموش خواهند شد و باید منتظر انتشار رسمی بمانیم. گفته می شود که دقیقا همان محتواهایی که در تست خصوصی بازی در اختیار قرار گرفته بود، باز در این نسخه حاضر خواهند بود.

این به معنی آن است که شاهد 2 مرحله اصلی از بازی و همچنین چندین مرحله فرعی و البته یک مرحله Invaded خواهیم بود. علاوه بر اینها شاهد وجود بخش های Dark Zone و البته PvP برای بخش آنلاین خواهیم بود. بازی اصلی دارای محتوای بسیار بیشتری است و در بازی اصلی شاهد سه Dark Zone خواهیم بود و البته تعداد مراحل بازی نیز بسیار زیاد است و همان طور که می دانید The Division 2 دارای 40 ساعت داستان است و البته نباید داستان آخر بازی به نام Black Tusks را نیز فراموش کرد.

یوبی‌سافت همچنین برنامه ریزی کاملی برای انتشار محتواهای بعد از عرضه بازی کرده است و در نتیجه شاهد اضافه شدن Raid های 8 بازیکنه خواهیم بود. تمام محتواهای بعد از انتشار، تا یک سال رایگان خواهند بود و در نتیجه مراحل داستانی بیشتری در انتظار ماست. The Division 2 در تاریخ 15 مارس میلادی برای کنسول هایPS4 ، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. این نسخه بتا در اختیار تمام عموم است و در نتیجه همه می توانند به آن دسترس پیدا کنند.

اما محتواهایی که در این نسخه شاهد آن خواهیم بود عبارت‌اند از 2 مرحله داستانی که در 2 حالت عادی و سخت قابل بازی کردن خواهند بود. 5 مرحله فرعی و همچنین یکی از سه Dark Zone قابل بازی و البته PvP در حالت Skirmish. با نصب نسخه بتا قادر به باز کردن یک رنگ مخصوص برای تفنگ SIG 556 خواهید بود. در مورد تغییرات کلی بازی هم باید گفت که شاهد تغییر از نیویورک به واشنگتن هستیم و همچنین فصل بازی نیز به تابستان تغییر داده‌شده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.