دانلود بازی Five Nights at Freddys Security Breach Ruin برای PC
دانلود بازی Five Nights at Freddys Security Breach Ruin برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Five Nights at Freddys Security Breach Ruin برای PC

پارسی گیم 4 مرداد 1402 47 دیدگاه
19,824 بازدید

دانلود بازی Five Nights at Freddys Security Breach Ruin برای کامپیوتر

Five Nights at Freddys Security Breach Ruin یک بسته الحاقی برای جدیدترین قسمت هیجان انگیز از سری بازی‌های ترسناک مشهور Five Nights at Freddys است که میلیون‌ها بازیکن را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است. در این بازی، بازیکنان نقش گرگوری، پسر جوانی را بر عهده می‌گیرند که یک خود را در داخل پیتزافروشی عظیم Freddy Fazbear می‌بیند. گریگوری با کمک خود Freddy ، باید در پیچ و خم اسرار کابوس‌وار درون این مغازه حرکت کند، حقیقت را کشف کند و تا سپیده‌دم زنده بماند. این بازی فصل جدیدی از ترس را ارائه می‌کند و عناصر ترسناک مناسب تمامی سنین را با هیجان آدرنالین محور در گیم‌پلی بقا ترکیب می‌کند. این DLC به روایت بازی جذابیت داده و چشم‌انداز تازه‌ای از محیط‌های آشنا و چالش‌ها ارائه می‌دهد.

به عنوان گرگوری، بازیکنان با تعقیب بی‌وقفه شخصیت‌های انیمیشنی مانند Glamrock Chica، Roxanne Wolf و Montgomery Gator همراه با نگهبان امنیتی، Vanessa مواجه می‌شوند. پروتکل‌های شبانه یک شکار هیجان‌انگیز و نفس گیر را آغاز می‌کنند و از بازیکنان می‌خواهند که دائماً در حرکت باشند. برای زنده ماندن از تعقیب بی وقفه، بازیکنان باید استراتژی‌های خود را به کار بگیرند. دسترسی به دوربین‌های امنیتی ساختمان امکان نظارت دقیق و برنامه ریزی راه‌های فرار را فراهم می‌کند. حواس پرتی دشمنان با عناصر محیطی مانند ضربه زدن به قوطی‌های رنگ و اسباب‌بازی‌ها می‌تواند فرصت‌هایی را ایجاد کند که بدون جلب توجه آنها دور شوید. پنهان شدن در نقاط مختلف یا تلاش برای پیشی گرفتن از دشمنان، به عمق گیم‌پلی می‌افزاید.

Five Nights at Freddys Security Breach Ruin یک تجربه هیجان‌انگیز و ترسناک را ارائه می‌دهد و به میراث سری وفادار می‌ماند و در عین حال عناصر جدیدی را معرفی می‌کند که بازیکنان را درگیر نگه می‌دارد. ترکیبی از مکانیک‌های ترسناک، تعلیق و بقا تجربه گیم‌پلی غوطه‌ور و آدرنالین را تضمین می‌کند که بازیکنان به این زودی‌ها این بسته الحاقی را فراموش نکنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Five Nights at Freddys Security Breach و Garten of Banban 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Five Nights at Freddys Security Breach Ruin با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD Ryzen 5 3600, Core i5 6600K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti
DirectX: Version 12
Storage: 80 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD Ryzen 7 2700X, Intel Core i7 4790
Memory: 16 GB RAM
DirectX: Version 12
Storage: 80 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You can run, but you can’t hide…
Enter the ruins of Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplex in the FREE story DLC for Five Nights at Freddy’s: Security Breach! Gregory is once again trapped in the now abandoned Pizzaplex, and he needs your help! Play as Cassie, Gregory’s best friend, Faz-fanatic, and would-be savior as she braves the dark, dreary, and dilapidated pizzeria. Armed with only a Faz-Wrench, a Roxy-Talky, and this weird bunny mask, you will have to help Cassie find her friend, free him, and safely escape the ruins. Can you save your friend, yourself, and the Pizzaplex? Find out in the 100% free DLC, Five Nights at Freddy’s: Security Breach – Ruin.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 57 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 47 دیدگاه
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 47 دیدگاه