دانلود بازی Garten of Banban 2 برای PC
دانلود بازی Garten of Banban 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Garten of Banban 2 برای PC

پارسی گیم 16 اسفند 1401 25 دیدگاه
28,827 بازدید

دانلود بازی Garten of Banban 2 برای کامپیوتر

اخیراً ترند جالبی در صنعت گیم راه افتاده که از چیزهای بامزه و دوست داشتنی برای خلق آثار ترسناک استفاده می‌شود. این موضوع با بازی‌های Five Nights at Freddy’s آغاز شد و در ادامه شاهد ساخته شدن صدها بازی دیگر نیز بودیم. یکی از این آثار که موفقیت‌های زیادی را هم کسب کرد، Garten of Banban از استودیوی Euphoric Brothers بود که اخیراً قسمت دومش هم ساخته شده است. این بازی بازیکنان را در محیطی به ظاهر بی گناه و دوست داشتنی یعنی یک مهد کودک قرار خواهد داد.

داستان بازی Garten of Banban 2 درست پس از به اتمام رسیدن بازی اول ادامه پیدا می‌کند. شما به عنوان شخصیت اصلی سعی دارید تا راز مرموزی که پشت این مهد کودک متروکه پنهان شده را کشف کنید. در این راه باید با ساکنان عجیبی که در آنجا زندگی می‌کنند دست و پنجه نرم کرده و سعی کنید تا کشته نشوید. با عمیق‌تر رفتن در جریان این مهد کودک، به اسراری پی می‌برید که قرار نبود توسط هیچ انسانی کشف شوند. اتمسفر خلق شده در این بازی، یکی از ترسناک‌ترین‌ها در تمام سبک وحشت است.

محیط‌های بازی Garten of Banban 2 با اینکه ظاهری بامزه، رنگارنگ و کودکانه دارند، ولی تنها هدفشان گول زدن بازیکنان خواهد بود. گیم پلی بازی شامل زنده ماندن از دست هیولاها و حل پازل‌های محیطی مختلف است. سطح سختی پازل‌ها نیز از بازی اول بسیار گسترده‌تر شده و به فکر کردن نیاز دارد. پس اگر خود را از طرف‌داران این مدل آثار می‌دانید، به شما تجربه عنوان فوق‌العاده جذاب و ترسناک Garten of Banban 2 را توصیه می‌کنیم. فقط فراموش نکنید تا بازی اول را نیز تجربه کرده باشید.

بازی Garten of Banban 2 عنوانی در سبک ترسناک و ماجراجویی است. این بازی که دنباله اثر بسیار موفق Garten of Banban بوده، موفق شده تا علاوه بر گسترش بخش داستانی، پازل‌های دشوارتر و اتمسفری ترسناک‌تر را نیز به جریان بازی تزریق کند. نتیجه نهایی یک بازی به شدت وحشتناک است که شما را برای مدت‌ها به وحشت خواهد انداخت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Among The Sleep و Inside را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Garten of Banban 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: 2.5 GHz Quad-core Intel or AMD processor
Graphics: DirectX 11 or 12 compatible graphics card
Additional Notes: There are settings to change the graphics setting for lower end devices

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Continue the story of Banban’s Kindergarten. Delve deeper into the bizarre establishment where the place was left suspiciously empty. Try to survive the unexpected residents, all while uncovering the truth behind the place…
It turned out Banban’s Kindergarten had a massive underground facility! Who would have thought! Unfortunately, your discovery was a painful one, as your curiosity has led to the crashing of your elevator. You must now explore this new region of the facility that you have landed in, uncover the horrifying truth behind the place, and escape with your life.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 25 دیدگاه
  • Avatar

    محمد پارسا سالاری

    مهمان

    سلام دانلود کردم و رفتم تو بازی ولی لگ داره و صفحه ناقص هست چیکار کنم؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 25 دیدگاه