بازی Call of Duty Modern Warfare III
یحیی رحیمی

کاور بازی Call of Duty 2023 فاش شد: مدرن وارفر 3 با کاپیتان پرایس

یحیی رحیمی 3 مرداد 1402 بدون دیدگاه
1,207 بازدید

اکتیویژن تابه امروز از بازی جدید سری کالاف دیوتی رونمایی نکرده است. شایعات از معرفی Modern Warfare 3 می‌گویند و به‌نوعی دنباله بازی سال گذشته، Modern Warfare II را دریافت خواهیم کرد. تصاویری از محتوای تبلیغاتی بازی مربوط به نوشیدنی انرژی‌بخش مانستر فاش شده است که اسم و لوگو Call of Duty 2023 را فاش می‌کند.

دو تصویر از تبلیغات نوشیدنی مانستر با بازی کالاف دیوتی پخش شده است. در هر دو تصویر می‌توان کاپیتان پرایس را مشاهده کرد و همچنین اسم رسمی بازی که Call of Duty Modern Warfare III است به‌صورت رسمی روی آگهی درج شده است. در قسمت کناری این تبلیغ نیز می‌توان گوست و همچنین یک کد QR را مشاهده کرد. طراحی کلی نشان می‌دهد که یک سری جوایز مرتبط با نوشیدنی انرژی‌زای مانستر در بازی مدرن وارفر 3 ارائه می‌شوند. ممکن است یک سری پوسته شخصیت و تفنگ یا XP دو برابر با اسکن کد ارائه‌شده اضافه شوند.

شایعات در مورد بازی Call of Duty 2023 بسیار زیاد بوده‌اند. اکانت توییتر رسمی بازی نیز تائید کرده است که تمامی اپراتورها و محتوای خریده‌شده بازی قبلی به نسخه جدید منتقل می‌شوند. این اولین بار است که این اتفاق رخ می‌دهد و نشان می‌دهد که بازی Modern Warfare III به‌نوعی ادامه بازی قبلی خواهد بود. توییت جدید نشان داد که معرفی رسمی بازی نزدیک است و ممکن است به‌زودی شاهد اعلام تاریخ رونمایی و سپس پخش یک رویداد زنده ویژه باشیم. البته این بازی با مدرن وارفر 3 اصلی تفاوت دارد و نباید آنها را اشتباه گرفت.

بازی Call of Duty Modern Warfare III

بازی Modern Warfare III در راه است

نکته مهم دیگری که از تصویر فاش‌شده می‌توان متوجه شد، ساخت بازی Modern Warfare III توسط استودیو Sledgehammer است. این سری تابه‌حال توسط اینفینیتی وارد ساخته می‌شدند، اما استودیو دیگر اکتیویژن به تولید محصول جدید کمک کرده است. انتظار می‌رود که تغییرات بزرگی در بازی جدید پدید نیاید و به‌نوعی ادامه مدرن وارفر 2‌ را ببینیم. گزارش مالی اخیر اکتیویژن نشان داد که ساخت بازی جدید کالاف دیوتی به‌خوبی پیش می‌رود و اینکه شاهد انتشار آن در سه‌ماهه پایانی سال (اکتبر تا دسامبر) خواهیم بود. این بازی احتمالاً آبان امسال منتشر شود.

بازگشت کاپیتان پرایس و گوست خبر خوبی برای طرفداران کالاف دیوتی است. به نظر می‌رسد که داستان جدید در مورد شخصیت گوست باشد و به زندگی این کاراکتر بپردازد. باید منتظر معرفی رسمی ماند و دید که کمپین داستانی به چه موضوعی خواهد پرداخت. بازی مدرن وارفر 2 به موضوع مختلفی از جمله تروریسم و جنگ‌های کاملاً مدرن پرداخت و احتمالاً بازی سوم نیز همین راه را ادامه خواهد داد. نظر شما در مورد تصویر فاش‌شده چیست؟‌ آیا انتظار بازگشت سری مدرن وارفر را داشتید؟

منبع: WindowsCentral

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.