بازی A Plague Tale Requiem
یحیی رحیمی

آگهی استخدامی تازه از ساخت A Plague Tale 3 خبر می‌دهد

یحیی رحیمی 16 تیر 1402 1 دیدگاه
236 بازدید

استودیو فرانسوی Asobo طبق آگهی استخدامی که در لینکداین به اشتراک گذاشته است، ساخت دنباله بازی A Plague Tale Requiem را آغاز کرده است. این استودیو به دلیل سری بازی A Plague Tale به محبوبیت زیادی رسید و حتی نظر منتقدان را نیز به خود جلب کردند. گزارش‌ها حاکی از شروع تولید یک پروژه جدید توسط این گروه فرانسوی است و به نظر می‌رسد که نسخه جدید پلیگ تیل با دنبال کردن زندگی شخصیت‌های تازه ساخته شود.

استودیو آسوبو به‌تازگی یک آگهی استخدامی به‌منظور جذب چندین توسعه‌دهنده جدید منتشر کرده است. این آگهی در صفحه لینکداین استودیو قرار داده شده است. بخش بزرگی از نیازمندی‌ها به تیم شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت اختصاص دارد. این تیم در حال ساخت بازی Microsoft Flight Simulator 2024 هستند که ماه گذشته در مراسم ایکس‌باکس معرفی شد. اما یک سری فرصت‌های شغلی مربوط به یک بازی دیگر نیز اعلام شده است.

استودیو نوشته است که آن‌ها نیازمند طراح بازی، برنامه‌نویس هوش مصنوعی و یک انیماتور گیم‌پلی ارشد برای تیم Plague هستند. این نشان می‌دهد که استودیو هنوز به دنبال ساخت بازی بیشتر از این سری است. گفتنی است حدود 9 ماه از انتشار این بازی می‌گذرد و با توجه به اینکه بازی اول نیز هیچ دی‌ال‌سی دریافت نکرد، جذب توسعه‌دهنده جدید بدون شک با هدف ساخت دنباله صورت می‌گیرد. البته استودیو آسوبو و ناشر بازی به نام Focus Entertainment گفته بودند که اگر طرفدارها مایل به ساخت بازی جدید باشند، این کار را انجام خواهند داد.

دنباله بازی A Plague Tale Requiem

ساخت بازی A Plague Tale 3

در صورتی که پایان بازی دوم را دیده باشید، می‌دانید که سرنخ‌هایی در مورد بازی بعدی وجود دارد. همچنین این اثر به‌طور کامل به قرون‌وسطی می‌پردازد و بعید است که تغییر بزرگی در مکان و زمان داستان داشته باشیم. عده‌ای نوشته بودند که بازی جدید ممکن است در زمان حال جریان داشته باشد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از بازی A Plague Tale 3 موجود نیست و می‌دانیم که اسم کاملاً متفاوتی نیز خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که دنباله این سری ساخته نشود و این گزارش‌ها در نهایت به بن‌بست بخورند.

بازی A Plague Tale Requiem هنگام انتشار با استقبال بازی‌کنان و منتقدان همراه شد. وب‌سایت‌های بزرگی نمرات عالی به آن دادند و بازی را یک دنباله درخور دانستند. البته در صورتی که بازی سوم ساخته شود، لازم است که تغییرات زیادی در روند اثر ایجاد شود، زیرا که بازی دوم همچنان همان مکانیک‌های سابق را استفاده می‌کرد. در خبر دیگری، ساخت اقتباس تلویزیونی پلیگ تیل نیز آغاز شده است. نظر شما چیست؟ آیا از بازی سوم استقبال می‌کنید؟

ساخت A Plague Tale 3

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    آرین

    مهمان

    من که عاشق این بازی شدم با داستانش امیدوارم سریع تر شروع به ساخت کنن نسخه 3 بازی رو

    پاسخ دهید