داستان بازی Silent Hill: The Short Message
ارحام ادبخواه

خلاصه داستان بازی Silent Hill: The Short Message فاش شد

ارحام ادبخواه 15 تیر 1402 بدون دیدگاه
348 بازدید

چند ساعت پیش کاربر معروفی که با نام کاربری Dusk Golem شناخته می‌شود، اطلاعات جالبی در مورد خلاصه داستان بازی Silent Hill: The Short Message منتشر کرد. هرچند که این گزارش رسمی نیست، اما شامل جزئیات جالبی می‌شود.

همین چند ماه پیش بود که شرکت کونامی پس از سال‌ها سکوت، بالاخره زندگی را به مجموعه Silent Hill بازگرداند. اعضای این شرکت در طی چند تریلر از چهار بازی Silent Hill 2 Remake، Silent Hill: Ascension، Silent Hill: Townfall و Silent Hill F رونمایی کردند. با این حال، شایعات حاکی از یک بازی دیگر با نام Silent Hill: The Short Message بودند که هیچ وقت به طور رسمی از طرف کونامی رونمایی نشد. اما فارغ از این بحث، باید بدانید که کاربری با نام کاربری Dusk Golem که سابقه خوبی دارد، اطلاعاتی مبنی بر خلاصه داستان بازی Silent Hill: The Short Message منتشر کرده است.

این اطلاعات به یک دختر نوجوان با نان آنیتا اشاره دارند که در زندگی خود به غیر از مایا، هیچ دوست دیگری ندارد. این دو شخصیت از دوران طفولیت با هم دوست بوده‌اند و تقریبا با هم بزرگ شده‌اند. برعکس آنیتا، مایا فرد محبوبی در مدرسه محسوب می‌شود و دوستان زیادی دارد؛ ولی با این حال همیشه برای آنیتا وقت می‌گذارد. با این وجود دو شخصیت مورد بحث پس از مدتی از هم فاصله می‌گیرند و سرد می‌شوند. مهم‌ترین دلیل به وجود آمدن این فاصله، مازوخیسم موجود در رفتار آنیتا است. به عبارتی دیگر، این دختر نوجوان شروع به آسیب زدن به خود می‌کند و راه اشتباهی را در پیش می‌گیرد.

داستان بازی Silent Hill: The Short Message

بازی Silent Hill: The Short Message هنوز به طور رسمی معرفی نشده

در ادامه و در کمال ناباوری، جنازه شخصیت مایا پیدا شده و دلیل مرگ او خودکشی اعلام می‌شود. آنیتا که نمی‌تواند با این موضوع کنار آید، به محل پیدا شدن جنازه دوست سابق خود می‌رود تا از دلیل بروز این تراژدی پرده برداری کند. محل ارتکاب خودکشی یک آپارتمان متروکه است که گذشته تاریکی دارد و به گفته Dusk Golem، مانند یک شخصیت زنده به نظر می‌رسد. اما از آنجایی که در مورد یک سایلنت هیل صحبت می‌کنیم، اوضاع پیچیده‌تر می‌شود. آپارتمان ذکر شده فضای مریضی دارد و انگار یک نفر از صفحات مجازی شخصیت مایا استفاده می‌کند.

بازی Silent Hill: The Short Message هیچ وقت به طور رسمی معرفی نشد. در واقع ما هم از آنجایی به هویت این بازی پی بردیم که چنین اثری در کشور کره جنوبی و تایوان رده بندی سنی دریافت کرد. اما این رده بندی سنی خیلی سریع از وبسایت مربوطه حذف شد که می‌تواند معنی‌های مختلف مانند تاخیر یا لغو شدن داشته باشد. متاسفانه Dusk Golem اطلاعات خاصی نسبت به این موضوع نداشت و به انتشار خلاصه داستان بازی Silent Hill: The Short Message بسنده کرد.

با تمامی این تفاسیر مشخص نیست که The Short Message اصلا منتشر می‌شود یا خیر. اما تا زمان تایید یا تکذیب شدن این موضوع می‌توانیم اطلاعات چهار پروژه‌ای که به طور رسمی معرفی شده‌اند را دنبال کنیم و منتظر آن‌ها باشیم؛ به خصوص بازی Silent Hill 2 Remake که فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را در این باره با تیم پارسی گیم در میان بگذارید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.