Metal Gear Solid
علی رحمانیان

شایعه: حق امتیاز بازی Metal Gear Solid در حال واگذاری است

علی رحمانیان 25 فروردین 1400 بدون دیدگاه
195 بازدید

مدت‌ها پیش شایعه‌ای منتشر شد که شرکت کونامی آی پی Silent Hill را به یک توسعه‌دهنده‌ی معروف ژاپنی واگذار کرده است و بازی بعدی این فرنچایز قرار است به‌کل از چیزی که انتظار داریم متفاوت باشد، حال به‌تازگی از یک منبع غیررسمی متوجه شدیم که لایسنس بازی‌های Metal Gear Solid و Castlevania هم در حال واگذاری هستند. جرمی پنتر از ACG Gaming در جریان گفت‌وگویی در کانال یوتیوب MrMattyPlays این موضوع را تأیید کرده؛ وقتی از او درباره‌ی واگذاری لایسنس Metal Gear Solid سؤال شد این‌گونه جواب داد:

بله ظاهراً دارند همین کار را می‌کنند.

شاید برخی این حرف پنتر را چیزی جز یک اظهار نظر سطحی در نظر نگرفتند اما پنتر کمی بعد در حساب ردیت خود جزئیات بیشتری را دراین‌باره بیان نمود. او می‌گوید:

منبعی که این خبر را به اطلاع من رساند از زمان انتشار اخبار Far Cry Primal با من در ارتباط بوده و در اکثر مواقع درست گفته است، از فاش شدن اطلاعات Deathloop، Bloodlines و Dragon’s Dogma 2 گرفته تا قابلیت Xbox Game Boost و چیزهای دیگری که امسال پیش‌بینی کرد

او در ادامه بیان می‌نماید که فقط همان چیزهایی را که از منبع خود شنیده نقل‌قول می‌کند و ازآنجایی‌که ادعاهای او معمولاً درست از آب درآمده‌اند، ارزش اطلاع‌رسانی را دارند. پنتر به یکی از نظرات پست خود نیز این‌گونه جواب داده است:

من به نحوی مطلع شدم که Metal Gear Solid برای واگذاری آماده‌شده است و به همین دلیل هم راجع به این فرانچایز صحبت کردم. یکی از چیزهای موردبحث این بود که شرکت مایکروسافت می‌تواند گزینه‌ای برای یکی از طرف‌های این معامله باشد. البته بعید است که این موضوع به کوجیما ربط داشته باشد. شایعاتی هم وجود دارد مبنی بر اینکه کوجیما در حال بستن یک قرارداد با شرکت مایکروسافت است، او ظاهراً قبل از آن برای پروژه‌ی بعدی خود به سراغ سونی رفته بود ولی این شرکت پیشنهاد همکاری با او را رد کرد. البته تمام این اطلاعات غیررسمی هستند و باید ببینیم که صحت کدام‌یک در آینده تأیید می‌شود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.