اطلاعات جدید بازی Marvel's Spider-Man 2
ارحام ادبخواه

اطلاعات جدید بازی Spider-Man 2 در کامیک کان اعلام می‌شود

ارحام ادبخواه 14 تیر 1402 بدون دیدگاه
399 بازدید

استودیو اینسامنیاک اعلام کرد که در مراسم کامیک کان (Comic-Con) امسال که در سن دیگو برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. استودیو مذکور می‌خواهد در این مراسم از اطلاعات جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 رونمایی کند.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 یکی از مورد انتظارترین آثار امسال محسوب می‌شود. به همین دلیل، افراد زیاد اشتیاق زیادی برای تجربه آن دارند و تشنه اطلاعات بیش‌تر هستند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، خبر خوبی برای شما داریم. استودیو اینسامنیاک گیمز در مقام سازنده، در مراسم Comic-Con حضور دارد و از اطلاعات جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 رونمایی خواهد کرد.

اگر با عبارت Comic-Con آشنایی ندارید، باید بدانید در مورد مراسمی سالانه صحبت می‌کنیم. این مراسم که همیشه در شهر سن دیگو ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود، به کمیک بوک‌ها و محصولات مربوط به آن می‌پردازد. حال این محصولات می‌توانند خود کتاب‌های مصور شرکت‌های معروف باشند یا آثار سینمایی و بازی‌های ویدیویی. در ادامه همین موضوع باید بدانید که دنباله مارول اسپایدرمن به عنوان یکی از محصولات مرتبط و ابرقهرمانی، حضور پررنگی در Comic-Con 2023 خواهد داشت.

هرچند که خود استودیو اینسامنیاک جزئی از مراسم نیست و شعبه خاص خود را ندارد، اما مارولز اسپایدرمن 2 حضور پررنگی خواهد داشت. به نظر می‌رسد شرکت سونی می‌خواهد اطلاعات قابل توجهی از اثر مورد بحث منتشر کند تا هیجان‌های به وجود آمده حول آن افزایش یابد. این بازی که قرار است در تاریخ 28 مهر سال 1402 منتشر شود، شما را در قالب دو اسپایدرمن مختلف قرار می‌دهد: خود پیتر پارکر و شخصیت مایلز مورالس.

اطلاعات جدید بازی Marvel's Spider-Man 2

حضور Marvel’s Spider-Man 2 در کامیک کان

شرکت سونی در ماه گذشته و در طی مراسم PlayStation Showcase از اطلاعات جدید بازی Marvel’s Spider-Man رونمایی کرد. با توجه به این اطلاعات بازی مورد بحث داستان تاریک‌تر و جدی‌تری نسبت به شماره پیشین خواهد داشت. البته که این حالت جدی به معنی حذف جنبه کمدی همیشگی اسپایدی نیست و سازندگان طبع کمدی موجود را حفظ خواهند کرد.

این پایان کار نیست و باید بدانید که نقشه بازی جدید، دو برابر Marvel’s Spider-Man 2018 خواهد بود. شما می‌توانید در این نسخه بزرگ در شهر نیویورک به گشت و گذار بپردازید و هر موقع که خواستید، میان دو شخصیت پیتر پارکر و مایلز مورالس جا به جا شوید. به طور کلی به نظر می‌رسد که این اثر قرار است حسابی هیجان انگیز باشد؛ اما باید صبر کنیم و منتظر اطلاعات جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 در مراسم Comic-Con باشیم.

نظر شما در مورد بازی Marvel’s Spider-Man 2 چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم در میان بگذارید.

منبع: GaimingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.