بازی Marvel's Spider-Man 2
محمد صادق شجاعی

نویسنده کمیک بازی Spider-Man: Miles Morales به تیم تولید بازی Spider-Man 2 پیوست

محمد صادق شجاعی 17 دی 1400 بدون دیدگاه
489 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نویسنده بازی Subnautica: Below Zero و کمیک پیش‌در‌آمد بازی Spider-Man: Miles Morales یعنی بریتنی ام موریس به استودیو Insomniac Games پیوسته است.

در طی سال‌های اخیر، داستان در بازی‌های ویدیویی اهمیت زیادی پیدا کرده‌ است. در این دوران داستان‌های چند‌خطی و کلیشه‌ای، جای خود را به داستان‌هایی پیچیده، چند‌لایه و چالش‌بر‌انگیز داده‌اند. به همین دلیل بهره‌گیری از نویسنده خلاق و با‌تجربه اهمیت بسیار زیادی دارد. بریتنی ام مورس یکی از این دست نویسنده‌ها است که سابقه کار روی بازی Subnautica: Below Zero را در کارنامه دارد. حال این نویسنده در قالبی پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده که به استودیو اینسامنیاک گیمز پیوسته است. او قرار است به تیم ساخت بازی Marvel’s Spider-Man 2 اضافه شود.

از دیگر فعالیت‌های بریتنی ام مورس می‌توان به نگارش داستان بازی The Lost Legends of Redwall اشاره کرد. این اثر تجربه‌ای در سبک ماجرا‌جویی بوده که به صورت اپیزودیک منتشر شده است. علاوه بر این، بریتنی ام مورس نویسندگی کمیک Wings of Fury را بر عهده داشته است. این کمیک به عنوان پیش‌درآمد بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales محسوب می‌شود.

فعالیت‌های بریتنی ام موریس تنها به بازی‌های ویدیویی و کمیک محدود نمی‌شود. او تا‌کنون رمان‌های مشهوری به نام‌های Slay و The Cost of Knowing را به رشته تحریر در آورده است. همچنین در حال حاضر بریتنی ام موریس مشغول نوشتن رمان جدیدی تحت عنوان The Jump است. این رمان در سال آینده منتشر خواهد شد.

بازی Marvel's Spider-Man 2

کریون و ونوم آنتاگونیست‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2 هستند

چند ماه پیش استودیو Insomniac Games اقدام به معرفی دنباله بازی اسپایدرمن کرد. این اثر که با نام بازی Marvel’s Spider-Man 2 شناخته می‌شود، از کاراکتر‌های کریون شکارچی (Kraven the Hunter) و ونوم (Venom) به عنوان آنتا‌گونیست بهره می‌برد. جزئیات داستانی دیگری از این بازی مورد‌انتظار اعلام نشده است. با این حال، طبق گفته استودیو سازنده، بازی اسپایدرمن 2 «تاریک‌تر» از بازی‌های قبلی خواهد بود. بازی Spider-Man 2 در سال 2023 به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد پیوستن بریتنی ام موریس به بازی Marvel’s Spider-Man 2 چیست؟ آیا حضور نویسنده بازی Subnautica: Below Zero و کمیک پیش‌درآمد بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به سود این اثر خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.