دانلود بازی System Shock Remake برای PC
دانلود بازی System Shock Remake برای PC پارسی گیم

دانلود بازی System Shock Remake برای PC

پارسی گیم 11 تیر 1402 2 دیدگاه
6,800 بازدید

دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر

System Shock Remake که توسط Nightdive Studios توسعه یافته و توسط Prime Matter منتشر شده است، بازیکنان را به یک سفر هیجان انگیز در ایستگاه فضایی سایبرپانک در سال 2072 می‌برد. این بازی یک بازسازی وفادار از نسخه اصلی System Shock محصول 1994 است که توسط استودیوی Looking Glass ساخته شده بود. بازیکنان نقش یک هکر امنیتی بی نام را بر عهده می‌گیرند که وظیفه دارد نقشه‌های شوم هوش مصنوعی شرور معروف به SHODAN را خنثی کند. توسعه System Shock Remake در سال 2015 با استفاده از موتور Unity آغاز شد. یک کمپین موفقیت‌آمیز Kickstarter بیش از 1 میلیون دلار بودجه جمع‌آوری کرد و به پروژه اجازه داد تا تکامل و گسترش یابد و محصول نهایی فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد.

این بازسازی وفادارانه موضوعات کلی System Shock را تکرار می‌کند، البته با برخی تغییرات اساسی در جریان گیم پلی. System Shock Remake به طور قابل‌ملاحظه‌ای به نسخه اصلی وفادار است و طرح هزارتویی ایستگاه فضایی سیتادل را بازسازی می‌کند و در عین حال برخی از ویژگی‌های ضعیف نسل قبلی خود را برطرف می‌کند. این بازی یک تجربه شیک و اکشن محور و در عین حال بسیار عمیق و فلسفی در ژانر وحشت و بقا ارائه می‌دهد. زنده ماندن از رویارویی با دشمنان در System Shock اغلب ساده‌تر از حل معماهای پیچیده پراکنده در سراسر ایستگاه سیتادل است. با این حال بازی System Shock Remake موفق شد بزرگ بودن محتوای بازی را به طور دقیق بازسازی کند و جوهر بازی اصلی را به تصویر بکشد.

System Shock Remake عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است که بازسازی مستقیمی از عنوانی به همین نام محصول 1994 محسوب می‌شود. این بازی به بهترین شکل حس و حال آن عنوان کلاسیک را تقلید کرده و موفق شده تا نام آن بازی را خدشه دار نکند. پس اگر طرف‌دار آن عنوان هستید، System Shock Remake را نیز تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های BioShock و Observer System Redux را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit only)
Processor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit only)
Processor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

System Shock is the fully fledged remake of the ground breaking original from 1994, combining cult gameplay with all-new HD visuals, updated controls, an overhauled interface and all-new sounds & music; it even has the original voice actor of SHODAN, one of gaming’s most iconic villains. Witness the rebirth of one of the greatest and most influential games ever created.
Meet SHODAN. The psychotic AI has taken control of Citadel Station and turned the crew into an army of cyborgs and mutants; She now plans to do the same to Earth. You must explore and battle your way through the depths of a space station gone to hell. Stop SHODAN and avert humanity’s destruction.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    namnam

    مهمان

    سلام ببخشید برای سیستمی با این مشخصات بدون افت فریم اجرا میشه ؟
    cpu: amd 3020e radeon
    gpu: AMD Radeon(tm) vega 3
    ram: 8GB

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به namnam

      مهمان

      سلام گرافیکت ضعیفه اگه اجرا بشه لگ خواهی داشت