دانلود بازی Farm Together برای PC
دانلود بازی Farm Together برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Farm Together برای PC

پارسی گیم 24 دی 1400 بدون دیدگاه
3,125 بازدید

دانلود بازی Farm Together برای کامپیوتر

یکی از فعالیت‌هایی که در بازی‌های ویدیویی بسیار به آن پرداخته شده، کشاورزی و مزرعه‌داری است. این سوژه از گذشته تا به امروز در صنعت بازی‌های ویدیویی وجود داشته و طرفداران بسیاری دارد. تا به امروز عناوین بسیاری در سبک و سیاق‌های مختلف تجربه کشاورزی را در اختیار بازیکنان قرار داده‌اند و هر کدام در نوع خود جذاب و سرگرم‌کننده هستند. بازی Farm Together از استودیو Milkstone عنوانی کارتونی و ساده با همین سوژه بوده که تجربه کشاورزی و مزرعه‌داری را در کنار دوستان به خوردتان خواهد داد.

از آنجا که با یک بازی کشاورزی سر و کار دارید، تمامی عناصر حول همین فعالیت چیده شده است. شما باید محصولات مختلف را پرورش دهید، درخت بکارید، از دام‌های خود نگهداری کرده و محصولات تولید شده توسط آن‌ها را بفروشید و بسیاری فعالیت‌های جذاب دیگر که در مزرعه انتظار شما را می‌کشند. پس از کسب درآمد مناسب، به‌تدریج مزرعه و ساختمان‌های آن را ارتقا خواهید داد، آیتم‌های جدیدی می‌خرید و به توسعه مزرعه کمک می‌کنید.

محیط‌های بازی بسیار زیبا، رنگارنگ و کارتونی طراحی شده و تجربه آرامش بخشی را به خوردتان می‌دهد. نکته جالب این است که زمانی که داخل محیط بازی هم نباشید، مزرعه شما به‌طور خودکار فعال خواهد بود و محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد. حجم بالایی از شخصی‌سازی در آیتم‌ها، ظاهر کاراکتر و همچنین ظاهر مزرعه وجود دارد که بتوانید ظاهری متفاوت و منحصربه‌فرد به هر کدام ببخشید و از نتیجه کار خود لذت ببرید. علاوه بر این می‌توانید یک حیوان خانگی بامزه نیز داشته باشید که در اوقات فراغت شما را سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Farming Simulator 22 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Farm Together با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista or newer
Processor: Dual Core processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10 capable hardware
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Quad core processor
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce 960 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Additional Notes: 64bit OS recommended

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the creators of Avatar Farm comes Farm Together, the ultimate farming experience!
Start from scratch, with a small plot, and end with a huge farm that extends further than the eye can see! Grow crops, plant trees, take care of the animals, and much more! Spend your hard-earned money in new buildings and facilities for your farm! Earn experience to unlock hundreds of new items!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.