سازنده بازی The Lord of the Rings: Gollum
ارحام ادبخواه

استودیو سازنده بازی The Lord of the Rings: Gollum تعطیل می‌شود

ارحام ادبخواه 10 تیر 1402 بدون دیدگاه
790 بازدید

استودیو آلمانی Daedalic Entertainment که به عنوان سازنده بازی The Lord of the Rings: Gollum شناخته می‌شود، پس از عملکرد فاجعه بار این بازی تعطیل خواهد شد. این اثر آنقدری بد بود که استودیو مذکور زین پس به توسعه بازی‌های ویدیویی نمی‌پردازد و صرفا آثار سایر استودیوها را منتشر خواهد کرد.

نام ارباب حلقه‌ها عنوان سنگینی است و زمانی که فردی بخواهد اثری درباره آن بسازد، باید از پس این مسئولیت سنگین برآید. این موضوعی بود که استودیو Daedalic Entertainment به اندازه کافی به آن توجه نکرد. این استودیو آلمانی که سازنده بازی The Lord of the Rings: Gollum محسوب می‌شود، در جدیدترین ساخته خود آنقدری ضعیف و بد عمل کرد تا نمره 34 را در وبسایت متاکریتیک برای خود ثبت کند.

البته که این نمره بی‌دلیل نبود بازی مورد بحث از هر لحاظی یک فاجعه محسوب می‌شد. از گیم‌پلی سطحی و داستان سرایی ضعیف گرفته تا جلوه‌های بصری که انگار به 20 سال پیش تعلق دارند؛ بازی Lord of the Ring: Gollum به عنوان یک لکه ننگ در زباله دان تاریخ بازی‌های ویدیویی ثبت خواهد شد. اما خب وقتی یک بازی تا این حد واکنش‌های منفی دریافت کند، فروش خوبی هم تجربه نخواهد کرد تا استودیو توسعه دهنده متحمل ضرر بزرگی شود.

سازنده بازی The Lord of the Rings: Gollum

هرچند که شنیدن خبر تعطیلی یک استودیو هیچ وقت خوشایند نیست، اما باید بدانید که سازنده بازی The Lord of the Rings یا همان استودیو Daedalic Entertainment دیگر در زمینه «بازی‌سازی» فعالیت نخواهد کرد. در واقع آن‌ها بخش توسعه بازی‌های ویدیویی خود را به طور کامل تعطیل می‌کنند و از این به بعد وظیفه یک ناشر را برعهده می‌گیرند. در ادامه همین موضوع احتمالا در آینده نام این استودیو را به عنوان ناشر آثار دیگر مشاهده خواهیم کرد.

تغییر شغل سازنده بازی The Lords of the Rings: Gollum

بازی The Lord of the Ring: Gollum همان طور که نامش اشاره می‌کند، در مورد شخصیت گالوم یا به قولی اسمیگل است. اگر به تماشای فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت پرداخته باشید، بدون شک با این شخصیت لاغر و منزجر کننده آشنایی کافی را دارید. گالوم پیش از اینکه به خاطر طمع حلقه قدرت به این حال و روز بیفتد، یک هابیت معمولی با نام اسمیگل بود. اما خب اسمیگل تصمیم‌های درستی نگرفت تا از یک هابیت به نسبت خوش بخت، به یک موجود کریه و محقر تبدیل شود.

نظر شما در مورد سازنده بازی The Lord of the Rings: Gollum و تعطیلی بخش بازیسازی آن چیست؟ آیا شما هم با این بازی مشکلات زیادی دارید؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.