the_lord_of_the_rings_gollum
یحیی رحیمی

بازی The Lord of the Rings: Gollum توسط استدیو Deadalic معرفی شد

یحیی رحیمی 6 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,846 بازدید

فرانچایز ارباب حلقه ها یا Lord of The Rings طرفداران زیادی دست و پا کرده است و بعد از آن بود که سه گانه Hobbit نیز بیش از پیش به میزان طرفداران این فیلم افزود و حالا حتی آمازون نیز دست به کار شده است و می خواهد یکی از بهترین سریال های تاریخ را از این فرانچایز بسازد. داستان به همین جا ختم نمی شود و شاهد معرفی The Lord of the Rings: Gollum توسط استدیو Deadalic Entertainment هستیم.

قرار است این استدیو، ارباب حلقه ها را از دید کاملا متفاوتی به ما نشان دهد. این خبر توسط The Hollywood Reporter منتشر شده است و با توجه به گزارش این وب سایت، قرار است که بازی بر اساس فانتزی J.R.R Tolkien باشد و همچنین The Lord of the Rings: Gollum نیز نام گرفته است. این بازی قرار است برای PC منتشر شود و همچنین سال 2021 نیز عرضه خواهد شد.

البته نامی از کنسول ها برده نشده است و گفته شده است که برای کنسول هایی که آن زمان در دسترس باشند، عرضه خواهد شد و در نتیجه این بازی مربوط به نسل نهم کنسول هاست. بر اساس گزارش منتشر شده، The Lord of the Rings: Gollum در مورد اتفاقات قبل از شکل گرفتن کتاب های ارباب حلقه هاست و ما را به زمانی می برد که Gollum به دنبال به دست آوردن حلقه مشهود بود.

جزئیات زیادی در مورد این بازی وجود ندارد و استدیو بازی تنها به گفتن اینکه قرار است یک بازی ماجراجویی و داستان محور را شاهد باشیم بسنده کرده است. در حالی که زمان زیادی تا انتشار The Lord of the Rings: Gollum مانده است، به نظر نمی رسد که این تنها بازی ارباب حلقه های ساخته شده توسط استدیو Deadalic باشد و با توجه به همکاری نزدیک با Middle-Earth Enterprises، احتمالا نسخه های بعدی بازی نیز ساخته خواهند شد و شاهد یک فرانچایز جدید هستیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.