بازی ارباب حلقه ها MMO
یحیی رحیمی

آمازون از بازی جدید ارباب حلقه ها رونمایی کرد

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
232 بازدید

شرکت آمازون گیمز و Embracer Group به توافق رسمی برای ساخت بازی جدید ارباب حلقه ها دست پیدا کردند. استودیو سازنده New World وظیفه تولید بازی MMO از ارباب حلقه‌ها را پیدا کرده است. آمازون حدود دو سال پیش، انتشار یک بازی بر اساس Lord of the Rings را لغو کرد و پس از جنجال‌ها و اتفاقات اخیر، بار دیگر تصمیم گرفته تا بازی آنلاین دیگری بر اساس دنیای میدل‌ارت بسازد.

بازی‌های MMO، عناوین آنلاین با جهان وسیع هستند که بازی‌کنان با یکدیگر تعامل نزدیک دارند. می‌تواند به انجام مأموریت بپردازند یا با یکدیگر بجنگند یا قلمرو تصرف کنند. استودیو Orange County وظیفه ساخت بازی ارباب حلقه ها جدید را برعهده گرفته است. این بازی قرار است برای کنسول‌های خانگی و همچنین کامپیوتر در تاریخ نامشخصی منتشر شود. ساخت این بازی با همکاری شرکت میدل‌ارت اینترپرایز صورت گرفته است که حق امتیاز این مجموعه بزرگ را در اختیار دارد.

بازی آنلاین ارباب حلقه ها در حال عنوان مشخصی ندارد. می‌دانیم که این اثر در جهان میدل‌ارت جریان دارد و همچنین شامل داستان‌هایی از کتاب‌های هابیت و سه‌گانه ارباب حلقه‌ها است. تولید بازی در مراحل اولیه و ابتدایی قرار دارد و قرار نیست به این زودی منتشر شود. کریستوف هارتمن، معاون‌کل آمازون گیمز در مورد بازی جدید نوشت:‌ «ما متعهد به ارائه باکیفیت‌ترین بازی‌ها به گیمرها از طریق عناوین کاملاً جدید یا آثار محبوبی مانند ارباب حلقه‌ها هستیم.»

بازی ارباب حلقه ها MMO

بازی MMO ارباب حلقه ها

وی در ادامه افزود:‌ «ارائه یک برداشت تازه از Lord of the Rings آرزوی دیرینه تیم ماست و جای افتخار است که میدل‌ارت اینترپرایز به ما اعتماد کرد. همچنین از گسترش رابطه با شرکت Embracer پس از قرارداد تامب رایدر سال گذشته نیز خرسندیم و آن‌ها نشان دادند که همکارهای عالی هستند.» مدیرعامل Embracer نیز در مورد قرارداد جدید اظهارنظر کرد: «دنیای میدل‌ارت به یک زمین حاصلخیز برای خالقان تبدیل شده است و آمازون گیمز هم با عشق و علاقه به ساخت جهان‌های غنی و پویا می‌پردازد.»

مدیرعامل این شرکت سوئدی که سال گذشته حق اقتباس از کتاب‌های ارباب حلقه‌ها را خرید، نوید بازی‌های باکیفیت را داد و او می‌گوید که از تمام ظرفیت برای همکاری با دیگر شرکت‌ها استفاده می‌کند و همچنین روی کیفیت بازی MMO جدید بسیار حساس است تا بازی نهایی بتواند در خور طرفداران ارباب حلقه‌ها باشد. آخرین همکاری میان آمازون و ارباب حلقه‌ها چندان موفقیت‌آمیز نبود. سریال The Rings of Power ضعیف از آب درآمد و داستان عصر دوم به طرز مناسبی روایت نشد.

آمازون گیمز در سال 2021، انتشار بازی ارباب حلقه‌ ها را لغو کرد و پس از چند سال دوباره تصمیم به از سرگیری آن کرده است. باید دید کیفیت این بازی چه خواهد بود و چه قابلیت‌هایی خواهد داشت. نظر شما چیست؟ آیا برای بازی Lord of the Rings آمازون هیجان‌زده هستید؟

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.