یحیی رحیمی

گیم پلی بازی Days Gone بیشتر از 30 ساعت طول خواهد کشید

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
937 بازدید

Days Gone یک بازی ویدیویی در سبک اکشن ماجراجویی و ترس و بقا است. این بازی توسط استدیو SIE Bend ساخته شده است و قرار است به‌زودی برای پلتفرم پلی‌استیشن منتشر شود. داستان بازی دو سال پس از یک بیماری همه‌گیر جهانی مخرب اتفاق می‌افتد و بازیکن کنترل شخصیت Deacon St. John، یک شکارچی جایزه‌بگیر را بر عهده دارد که با کشمکش بی‌رحمانه‌ای برای بقا مواجه شده است و زامبی‌ها دست از سر او برنمی‌دارند. بازی اما در نظر به سبک زامبی است و بسیاری باور دارند که نسخه کوچک‌تر Metal Gear Solid V است.

کارگردان خلاق استدیو Sony Bend به نام John Garvin در گفتگو با وب‌سایت Game Informer بیان کرده است که بازی به آن سبک زامبی نیست که مردم در مورد آن فکر می‌کنند و با آن فرق دارد. این مصاحبه یکی از مطالب اختصاصی این ماه مجله Game Informer بوده است و این بازی نیز البته به پوستر اصلی مجله این ماه تبدیل شده است. Garvin بیان کرده است که زامبی‌ها خسته‌کننده شده‌اند و دیگر آن جذابیت گذشته را ندارند اما باور دارد که این ژانر هنوز هم طرفداران خود را دارد و افراد زیادی همچون او طرفدار زامبی‌ها هستند.

Garvin از ترس‌های خود در زمینه توسعه بازی صحبت کرده است و باور دارد که ساخت یک دنیای جهان باز بسیار مشکل است و استدیو واقعاً زمان کوتاهی برای درک المان‌های چنین محیط بزرگ و سختی داشته است و تجربه توسعه آن بسیار شبیه چیزی بوده است که در زمان ساخت Breath of the Wild تجربه کرده‌اند. او در این زمینه بیان کرد:

مسیر اصلی بازی حدود 30 ساعت از وقت شمارا خواهد گرفت اما باید بگویم که این زمان بسیار بیشتر از چیزی که پیش بینی شده است خواهد بود و زمان اتمام بازی بستگی به میزان دقت و محافظه‌کاری خواهد بود که در بازی به خرج می‌دهید.

بر اساس این گفته‌ها، انتظار می‌رود که تجربه بازی برای هر فردی جداگانه از فرد دیگری باشد. تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نیست و باید منتظر جزئیات بیشتر بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.