Horizon Forbidden West
مبین نعمت‌اللهی

بازی Horizon Forbidden West در حالت 60 فریم بر ثانیه بر روی کنسول PS5 اجرا می‌شود

مبین نعمت‌اللهی 15 خرداد 1400 بدون دیدگاه
443 بازدید

روز گذشته بود که چند مصاحبه‌ی متعدد از سوی اعضای استودیو Guerrilla Games اطلاعاتی جدید از عنوان در حال توسعه‌ی Horizon Forbidden West را فاش کرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از حالت فریم‌‌ریت 60 بر روی کنسول پلی‌استیشن 5 اشاره داشت.

این جزئیات که در راستای کنفرانس State of Play سونی و از سوی اعضای تیم توسعه‌دهنده یعنی استودیو Guerrilla اعلام شد، خبری خوبی برای دارندگان کنسول‌های خانگی بود جایی که تازه‌ترین نسخه از سری‌بازی‌های Horizon تحت‌عنوان «غرب ممنوعه»، از حالت فریم‌ریت 60 بر روی PS5 پشتیبانی می‌کند. همچنین در کنار آن، اعلام شد که کوه‌نوردی یکی از المان‌های جدید گیم‌پلی بازی‌ست، طوری که برای بالا رفتن‌ و صعود به ارتفاعات می‌توانید از قلاب خود استفاده کنید. کارگردان بازی آقای Mathijs de Jonge در مصاحبه‌ با مجله‌ی Game Informer یادآور شد:

برای رسیدن به مقصد لازم نیست که دیگر کوه را دور بزنید. از این پس می‌توانید در یک مسیر تلفیق شده با گلایدر حرکت کنید و در نقطه‌ی موردنظر گلایدر خود را فرود بی‌آورید.

بازی Horizon Forbidden West که به‌عنوان تازه‌ترین اثر خالق سری‌بازی‌های Killzone شناخته می‌شود، در کنار پشتیبانی از سبک‌های مختلف مهارت‌ در بازی، از قابلیت صدای سه‌بعدی کنترلرهای DualSense نیز بهره می‌برد.چندی پیش بود که رئیس وقت استودیو‌های PlayStation آقای هرمان هالست در جدیدترین بیانه‌ی خود اظهار داشت که این بازی، در کنار نسخه‌ی بعدی سری‌بازی‌های God of War بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد و مسیر درستی برای انتشار بازی در تعطیلات پایان فصل سال جاری برنامه‌ریزی شده است، هرچند که هنوز قطعی نیست.

از آنجا که به‌نظر می‌رسد عنوان Horizon Forbidden West برای انتشار در سال 2021 میلادی و به‌عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین تحت‌انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن برنامه‌ریزی شده، بدون‌شک روایت داستان شخصیت Aloy و یار وفادار او یعنی Erand در جهت بررسی آفتی مرگ‌بار یادآور لحظاتی هیجان‌انگیز در چارچوب یک عنوان جهان‌باز در سبک‌های نقش‌آفرینی و ماجراجویی‌ست.

تیم وب‌سایت خبری پارسی‌گیم از شما دعوت می‌کند که در‌ ادامه نگاهی به تمامی نکاتی که از تریلر گیم‌پلی Horizon Forbidden West فهمیدیم، بی‌اندازید و نظرات خود را در رابطه با آن با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.