به روز رسانی بازی Forza Horizon 5
ارحام ادبخواه

رونمایی از محتویات جدید بازی Forza Horizon 5

ارحام ادبخواه 31 خرداد 1402 بدون دیدگاه
772 بازدید

در حالی که بیش‌تر افراد منتظر بازی Forza Motorsport و تجربه جدیدترین شبیه‌ساز رانندگی مایکروسافت هستند، استودیو Playground قصد بازنشسته کردن بازی Forza Horizon 5 را ندارد و می‌خواهد این اثر را به ادامه دادن سوق دهد. در راستای همین هدف، آن‌ها از محتویات جدیدی رونمایی کرده‌اند که قرار است به طبیعت زیبای مکزیک اضافه شود.

شرکت مایکروسافت که در برهه Summer Game Fest مشغله کاری زیادی داشت و با مراسم Xbox Games Showcase و Starfield Direct حسابی سر و صدا کرد، هوای عاشقان رانندگی و مسابقه در پیست را هم داشت. آن‌ها بالاخره و پس از کلی انتظار از تاریخ انتشار بازی Forza Motorsport (که به نحوی یک ریبوت از سری محسوب می‌شود) رونمایی کردند تا متوجه شویم که جدیدترین شبیه‌ساز رانندگی استودیو Turn 10، قرار است در تاریخ 1 آبان 1402 (23 اکتبر 2023) به دست ما برسد. با وجود اینکه فعلا فورتزا موتور اسپرت در رأس کانون توجهات قرار دارد، ریسینگ آرکید استودیو Playground Games هنوز نفس می‌کشد و به کار خود ادامه می‌دهد.

استودیو Playground Games به تازگی از محتویات جدید ساخته خود رونمایی کرد تا طرفداران بدانند که در آینده قرار است با چه سرگرمی‌هایی روبرو شوند. اول از همه باید در مورد به روز رسانی رایگان Upgrade Heroes Storyline صحبت کنیم که با توجه به نامش، ظاهرا قرار است یک بخش داستانی را به بازی اضافه کند. این پایان کار نیست و با توجه به جزئیات، بازی فورتزا هورایزن 5 قرار است یک پک جدید دریافت کند که چهار خودرو جدید در بطن آن دیده می‌شوند. این خودروها که تا به حال در فرنچایز فورتزا دیده نشده‌اند و تازه وارد محسوب می‌شوند، قرار است وارد جاده‌های مکزیک شوند و حسابی دود و سر و صدا کنند. ماحصل تمامی این حرف‌ها به این موضوع می‌رسد که با گذشت حدود دو سال از عرضه بازی، Forza Horizon قرار است هنوز مخاطب‌های خود را مشغول رانندگی نگه دارد.

 

به روز رسانی بازی Forza Horizon 5

بخش داستانی جدید فورتزا هورایزن 5 رایگان است

هر دو محتوای ذکر شده از همین حالا در دسترس قرار دارند و در صورت به روز رسانی بازی خود، می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. محتوای جدید Upgrade Heroes شما را وارد یک داستان جدید از Donut Media Hi-Low می‌کند که شامل دو راه مختلف و 6 چپتر داستانی متفاوت می‌شود. البته که این داستان جدید یک سری ماشین‌های خاص خود را هم دارد که در صورت پیشروی در روند آن، قادر به آزاد کردن‌شان خواهید بود. تازه استودیو Playground Games پنج بوق تازه هم در نظر گرفته تا بتوانید با آن‌ها سر و صدا کنید.  علاوه بر موارد ذکر شده، استودیو مذکور پنج عدد کارت پاداش یا Reward Card جدید در نظر گرفته که با تکمیل بخش مورد بحث، آن‌ها را به دست خواهید آورد. اما بهترین ویژگی این بخش داستانی جدید رایگان بودن آن است؛ به گونه‌ای که می‌توانید با یک به روز رسانی مجانی و بدون مصرف هیچ گونه هزینه‌ای به آن دست پیدا کنید.

ولی در دست دیگر باید بدانید پک جدید که شامل ماشین‌های تازه می‌شود، مجانی نیست و برای رسیدن به آن باید پنج دلار خرج کنید. خودروهای که در داخل این پک قرار دارند نسبت به فرنچایز فورتزا تازه وارد هستند و قرار است برای اولین بار به این دنیا پا بگذارند. اما با این حال، موتورهای فوق‌العاده قدرتمندی دارند تا بتوانید حسابی گرد و خاک به پا کنید و رقبای خود را به راحتی پشت سر بگذارید. در ادامه می‌توانید لیست این ماشین‌های جدید را مشاهده کنید:

  • ماشین Lotus Emira 2023
  • ماشین Pagani Huayra R 2022
  • ماشین Forsberg Racing Nissan Altimanic 2021
  • ماشین Sportruck XR Black 2020

فقط همان‌طور که گفته شد پک مورد بحث پولی محسوب می‌شود و حتی افرادی که Car Pass یا نسخه Premium Edition بازی Forza Horizon 5 را تهیه کرده‌اند، باید به صورت جداگانه آن را خریداری کنند.

با توجه به حرف‌های گفته شده در این مطلب می‌توان ادعا کرد که حتی پس از عرضه بازی Forza Motorsport، استودیو Playground Games از فورتزا هورایزن 5 پشتیبانی کرده و محتویات جدیدی برای آن در نظر بگیرد. هرچه که باید دو ویدیو گیم ذکر شده مخاطبان متفاوتی دارند و قشر مختلفی از گیمرها را تحت هدف قرار می‌دهند. البته باید ذکر کنیم که استودیو Playground Games در حال حاضر به سختی روی نسخه جدید Fable کار می‌کند. با توجه به همین موضوع، نمی‌توان انتظار به روز رسانی‌های بزرگی مانند Rally Adventure Pack که در ماه مارس عرضه شد را داشت.

نظر شما در مورد محتویا معرفی شده جدید بازی Forza Horizon 5 چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.