بازی Frostpunk 2
یحیی رحیمی

بازی Frostpunk 2 با تاخیر در نیمه اول 2024 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 30 خرداد 1402 بدون دیدگاه
148 بازدید

دنباله بازی Frostpunk سال گذشته از سوی شرکت 11 bit Studio معرفی شد. این بازی یک تریلر سینمایی تازه در مراسم PC Gaming امسال دریافت کرد که هیچ جزئیاتی را نمایش نداد و به‌عنوان یک تریلر تبلیغاتی ساده بود. سازندگان حتی به تغییرات بازی نیز اشاره نکردند و این مسئله باعث اعتراض طرفدارها شد. بازه زمان انتشار Frostpunk 2 توسط صفحه توییتر بازی رونمایی شد و طرفدارها باید حداقل شش ماه بیشتر منتظر دانلود بازی کامپیوتر جدید باشند.

کنفرانس سرمایه‌گذاران شرکت 11 Bit هفته گذشته برگزار شد و نتایج آن به‌تازگی اعلام شده است. طبق تصمیم‌گیری استودیو، گیم پلی Frostpunk 2 قرار است در فصل پاییز امسال نمایش داده شود. سازنده می‌گوید که تمامی بخش‌های بازی قابل تجربه و اجرا هستند و تولید اثر، پیشرفت زیادی داشته است. در نهایت تمرکز آن‌ها روی تست و بررسی قرار گرفته است. فرایند پلی‌تست آغاز شده است و قرار است مرحله تضمین کیفیت با کمک شرکت‌های دیگری انجام شود.

قرار است فراست‌پانک 2 در مراسم گیمزکام امسال حضور داشته باشد و اطلاعات بیشتری دریافت کنیم، اما همچنان گیم پلی نمایش داده نمی‌شود. روند بازی در پاییز به عموم نمایش داده می‌شود و باید دید که چه تغییراتی در بطن بازی ایجاد می‌شود. سپس نوبت به مرحله انتشار بازی در نیمه اول سال 2024 می‌رسد. در صورتی که برنامه‌ریزی استودیو به هم بخورد، احتمال تأخیر هم وجود دارد. در حال می‌دانیم که زمان انتشار Frostpunk 2، شش ماه اولیه 2024 است. بازه زمانی بسیار گسترده‌ای که چندان با انتظار طرفدارها هم‌خوانی نداشت.

زمان انتشار بازی Frostpunk 2

زمان انتشار Frostpunk 2

وقایع بازی فراست‌پانک 2، حدود سی سال پس از بازی اول آغاز می‌شود. مردم شهر جدید به وضعیت تازه عادت کرده‌اند و دیگر سرما برای آن‌ها اهمیت چندان زیادی ندارد. در نتیجه آن‌ها بر سرما فائق آمده‌اند و حال با چالش‌های اساسی مواجه شده‌اند. جامعه بشری این بار نه به دست سرما، بلکه به دست خود از بین خواهد رفت. اما بازی‌کنان با اطلاع از ابعاد سیاه جامعه و قدرت‌طلبی بشری، جلوی این اتفاق را خواهند گرفت. در حال حاضر مشخص نیست که چالش‌های انسانی جدید چطور در قالب یک بازی ارائه می‌شوند.

طبق گفته‌ها، دنباله فراست‌پانک، تفاوت‌های اساسی با بازی اول دارد. سرنوشت مردمان شهر به دست بازی‌کننده و انتخاب‌هایی که انجام می‌دهد است. همچنین وسعت شهر نیز افزایش یافته است و دیگر کنترل ژنراتورها، هدف اصلی بازی نیست. باید بشر را در آخرین روزهای قبل از نابودی هدایت کرد و سرنوشت تاریک را ربود. منتظر انتشار بازی Frostpunk 2 در نیمه اول 2024 برای کامپیوتر باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.