بازی Call of Duty: Modern Warfare 3
یحیی رحیمی

تصاویری از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 فاش شد

یحیی رحیمی 30 خرداد 1402 4 دیدگاه
6,602 بازدید

شرکت اکتیویژن مشغول ساخت نسخه جدید سری بازی محبوب کالاف دیوتی است. این بازی طبق گزارش‌ها قرار است دنباله سری Modern Warfare باشد و احتمالاً ریبوت یا ریمیک از بازی سال 2011 یا همان Modern Warfare 3 است که حالت چندنفره آن بازی محبوب را زنده خواهد کرد. دو تصویر از Call of Duty: Modern Warfare 3 فاش شده‌اند که نقشه‌های بخش چندنفره را نشان می‌دهند و در صورتی که بازی اصلی را تجربه کرده باشید، سریعاً دو نقشه گفته‌شده را خواهید شناخت.

دو تصویر جدید توسط صفحه توییتر به نام CoD_Perseus فاش شده است. او یکی از افشاگران مشهور در مورد بازی کالاف دیوتی است و در میان جامعه بازی‌کنان این عنوان، اسم و رسم در کرده است. او دو تصویر از بازی مدرن وارفر 3 فاش کرد. این تصاویر مربوط به دو نقشه بازی اصلی هستند که به نظر بازسازی شده‌اند. تصاویر مربوط به نقشه ترمینال و Scrapyard هستند که به‌طور کامل ریمستر شده‌اند. می‌توانید در ادامه نگاهی به این تصاویر بیندازید. البته توییتر سریعاً دست به کار شد و تصاویر را به دلیل نقض حق کپی‌رایت پاک کرد.

این افشاگر در پاسخ به توییت خود نوشت که نمی‌تواند ماهیت تصاویر فاش‌شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را تائید کند. این تصاویر در دیسکورد به دست او رسیده است و او هم آن‌ها را پخش کرده است. برای همین بهتر است که با دید شک و تردید به آن‌ها بنگرید و منتظر خبرهای رسمی باشید. اکتیویژن تابه‌حال هیچ جزئیاتی از اثر جدید خود منتشر نکرده است و به نظر می‌رسد که این اثر در اواخر تیرماه امسال معرفی می‌شود. این اولین بار است که دو بازی از سری مدرن وارفر به‌صورت پشت سر هم دریافت می‌کنیم.

Call of Duty: Modern Warfare 3

تصاویر Call of Duty: Modern Warfare 3

شایعات مختلفی از دنباله بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر پخش شده است. طبق شایعات، کمپین داستانی بازی روی شخصیت گوست تمرکز می‌کند و ماجرای او را دنبال می‌کند. البته ممکن است ریمیک یا بازسازی Modern Warfare 3 را ببینیم که سال 2011 منتشر شد. در این صورت نقشه‌های قدیمی با ظاهر تازه بازمی‌گردند. البته احتمال این شایعه ضعیف است، زیرا که اکتیویژن به درآمد بازی جدید نیاز دارد و هیچ‌گاه یک ریمیک را به‌عنوان یک اثر مستقل منتشر نمی‌کند.

کاربران توییتر در واکنش به تصاویر فاش‌شده نوشتند که ممکن است این تصاویر مربوط به کالاف دیوتی موبایل باشند یا حتی وارزون موبایل و چندان با یک بازی تراز اول مطابقت ندارند. نظر شما چیست؟

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Amin

    مهمان

    هههه این همون فرودگاه تو کلاف موبایله دیگ فکنم نقشه ای نمونده همه رو آوردن باید جدید بساز

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ۶۶۶۶

    مهمان

    آخ که روی گیم پس بیاد من میشم عالی آخ که روی گیم پس بیاد من میشم عالییی بدون گیم پس زندگی میشه خالیییی آخ که روی گیم پس بیاد من میشم عالی نم نمک بیاد من میشم عالییی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    اون عکس که از یه فرودگاهه همون فرودگا زاخائف تو modern warfare 2 2009 هست؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمد در پاسخ به سینا

      مهمان

      اره