Call of Duty Vanguard
مبین نعمت‌اللهی

بازی Call of Duty Vanguard به‌زودی معرفی می‌شود

مبین نعمت‌اللهی 27 تیر 1400 بدون دیدگاه
1,011 بازدید

اوایل سال جاری و به نقل از وب‌سایت خبری DualShockers عنوان شد که نسخه‌ی جدید از مجموعه‌‌بازی‌ Call of Duty که با نام Vanguard شناخته می‌شود، در رویدادی در جریان بازی Warzone معرفی خواهد شد.

بازی Call of Duty: Vanguard توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته می‌شود، استودیویی که تا پیش از آن و بدون مشارکت شرکت‌های Infinity War و Treyarch ساخت دو‌ نسخه از مجموعه‌بازی‌های Call of Duty که به نام‌های Advanced Warfare و World War II شناخته می‌شوند را در کارنامه دارد. از دیگر همکاری‌‌ کلیدی این مجموعه می‌توان به پروژه‌هایی همچون Call of Duty Modern Warfare 3 در سال 2011 میلادی و Call of Duty: Black Ops Cold War اشاره داشت. نسخه‌ی جدید که تا بدین‌لحظه با عنوان «ونگارد» شناخته می‌شود، همانند دیگر نسخه‌‌های این مجموعه روایت‌گر اتفاقات جنگ‌جهانی دوم خواهد بود. اکتیویژن، ناشر و صاحب‌امتیاز مجموعه‌بازی‌های Call of Duty در رابطه با نسخه‌ی جدید این فرنچایز اذعان کرد:

این تماما یک تجربه‌ی نسل‌بعدی همراه با جلوه‌های بصری خارق‌العاده در سرتاسر بخش‌‌های داستانی، چندنفره وشارکتی (Co-Op) خواهد بود. حالت‌هایی که برای یکپارچگی و تقویت اکوسیستم COD طراحی و پیاده‌سازی شده‌اند.

بازی Call of Duty Vanguard

جنگ‌جهانی پایان‌ناپذیر

به گزارش وب‌سایت خبری DualShockers، بازی Call of Duty 2021 قرار است در اواسط سال و در رویدادی مشابه با معارفه‌ی بازی Black Ops Cold War در‌ جریان بازی Warzone معرفی شود. امری که تا پیش از آن در تاریخ این مجموعه بی‌سابقه بوده است. با اعلام رسمی متصدی برگزاران نمایشگاه Gamescom مبنی بر حضور اکتیویژن در این رویداد سالیانه که از تاریخ 25 الی 27 اوت به صورت کاملا دیجیتال برگزار می‌شود، معارفه‌ی نسخه‌ای جدید در این تاریخ بیش از پیش محتمل به‌نظر می‌آید.

با این حال، فصل جدید Black Ops Cold War که درواقع پنجمین فصل از این بازی لقب می‌گیرد، تا کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ 11 اوت راه‌اندازی می‌شود. رویدادی ارزنده پیش از نمایش رسمی که می‌تواند با به تصویر کشیدن تعدادی ایستراگ شور و اشتیاق علاقه‌مندان به این مجموعه‌بازی‌ها را چند برابر کند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.