بازی Assassin's Creed Nexus VR
ارحام ادبخواه

بازی Assassin’s Creed Nexus VR معرفی شد

ارحام ادبخواه 23 خرداد 1402 بدون دیدگاه
1,131 بازدید

در ادامه گسترش مجموعه اساسینز کرید از طریق روش‌های مختلف، شرکت یوبیسافت از بازی Assassin’s Creed Nexus VR رونمایی کرد. این اثر که برای هدست واقعیت مجازی Meta Quest توسعه داده شده، تجربه متفاوتی نسبت به سایر شماره‌های فرنچایز خواهد داشت.

شرکت Ubisoft درست در زمانی که کسی انتظارش را نداشت، در مراسم Ubisoft Forward از بازی Assassin’s Creed Nexus VR رونمایی کرد که مشخصا، مربوط به فناوری واقعیت مجازی می‌شود. این بازی که برای یک مدت زمان طولانی برای هدست Meta Quest در حال ساخت بوده، شامل سه شخصیت قابل کنترل فوق‌العاده معروف و دوست داشتنی می‌شود. به عبارتی دیگر، شما می‌توانید در این بازی کنترل سه شخصیت کاساندرا (از AC Odyssey)، کانر (از AC 3) و اتزیو (از AC 2) را به دست بگیرید.

در تریلری که شرکت فرانسوی منتشر کرد، ما شخصیت‌های موجود را در حالی می‌بینیم که در حال انجام حرکات نمادین مجموعه هستند. برای مثال، ما کاساندرا را در حالی می‌بینیم که در حال استفاده از تیر و کمان خود است و در بخشی دیگر، اتزیو را در وضعیتی مشاهده می‌کنیم که می‌خواهد از Aerial Assassination استفاده کند (با استفاده از Hidden Blade).

البته که نکسوز بزرگ‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. طبق اطلاعات این بازی شما را در محیط‌های تاریخی پرجزئیاتی قرار می‌دهد که آزاد هستید در آن‌ها به گشت و گذار بپردازید. حال این گشت و گذار از لحاظ زاویه دید هم آزادانه خواهد بود تا بتوانید به طور 360 درجه منظر‌ه‌های اطراف خویش را مشاهده کنید. علاوه بر این و همان‌طور که همه ما می‌دانیم، اساسینز کرید بدون پارکور و بالا رفتن از سازه‌ها معنی نخواهد داشت. خوشبختانه سازندگان بازی Assassin’s Creed Nexus VR هم از این موضوع مطلع بوده‌اند تا بتوانید پارکور کنید و با حالتی سینمایی در نقشه جا به جا شوید.

بازی Assassin's Creed Nexus VR

کنترل اتزیو، کاسندرا و کانر را به دست بگیرید

شرکت Ubisoft در صفحه توییتر خود چنین گفت: «در بازی Assassin’s Creed Nexus VR به یک قاتل (یا همان اساسین) تبدیل شوید. در ادامه کنترل شخصیت‌های افسانه‌ای سری مانند اتزیو آدیتوره، کاساندرا و کانر را به دست بگیرید و یک داستان جدید از اساسینز کرید را تجربه کنید که به صورت اختصاصی برای فناوری VR ساخته شده است.»

اما داستان بازی Assassin’s Creed Nexus VR به چه شکلی خواهد بود؟ طبق اطلاعات موجود در وبسایت بازی شما در قالب یک Assassin در دوران مدرن قرار می‌گیرید؛ آن هم در حالی که شرکت Abstergo راه جدیدی پیدا کرده است. طبق این راه جدید، آن‌ها می‌توانند به سراغ اشیاء باستانی گمشده بروند و با استفاده از آن، باورها و افکار مردم را تغییر دهند. حال شما کنترل شخصیت‌های ذکر شده را به دست می‌گیرید و وظیفه دارید با پیدا کردن راه‌های جدید، در مقابل آن‌ها ایستادگی کرده و نقشه‌هایشان را خراب کنید.

بازی اساسینز کرید نکسوز وی آر برای انتشار در تعطیلات میلادی سال 2023 برنامه ریزی شده و یکی از مورد انتظارترین ویدیو گیم‌های هدست Meta Quest محسوب می‌شود. علاوه بر این موارد، باید بدانید که شرکت یوبیسافت یک بازی VR برای سری Splinter Cell هم در نظر داشت که به دلایل متفاوت، به طور کامل کنسل شد.

نظر شما در مورد بازی Assassin’s Creed Nexus VR چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.