Assassin's Creed 3
یحیی رحیمی

شایعه: سفر نسخه بعدی Assassin’s Creed به هزاره اول میلادی؛ تنها یک شخصیت

یحیی رحیمی 3 آذر 1398 1 دیدگاه
1,142 بازدید

بازی Assassin’s Creed Odyssey بعد از انتشار یک سری آپدیت ها و محتوای بعد از انتشار فوق العاده بازنشست شد و همین مدتی پیش شاهد انتشار آخرین بسته DLC بودیم. حالا طرفداران بازی تشنه نسخه بعدی هستند و می خواهند هر چه سریعتر وارد داستان های جدید شوند. هر چند که هنوز تا آن موقع زمان زیادی مانده است اما افشاگری جدید یک سری اطلاعات فوق العاده جذاب از نسخه بعدی را مشخص کرده است.

فردی در Reddit در مورد نسخه بعدی Assassin’s Creed گفته بود که این بازی در اوایل هزاره اول میلادی سفر خواهد کرد و همچنین پیرامون کشورهایی مانند ایرلند، سوئد، نروژ و انگلستان خواهد بود. این دفعه داستان در مورد گسترش آیین مسیحیت در هنگامه افول مذهب اسکاندیناوی است و یک سری ثروتمندان ایرلندی را نیز شاهد هستیم. به نظر می رسد که شاه ایرلند به نام Brian Boru نیز در این بازی نقشی اساسی خواهد داشت و به عنوان یک پدر برای شخصیت اصلی عمل خواهد کرد.

اگر یادتان باشد قبلا گفته شده بود که نسخه جدید بازی، Assassin’s Creed Ragnarok خواهد بود و این تماما با اطلاعات لو رفته قبلی سازگار است. همچنین باید گفت که داستان بازی تنها یک شخصیت اصلی خواهد داشت و این یک مرد اهل دانمارک خواهد بود. شخصیت Cassandra در نسخه Odyssey فوق العاده محبوب بود و عجیب است که توسعه دهندگان تصمیم به کنار گذاشتن شخصیت زن از بازی کرده اند.

همان طور که قبلا نیز در مورد این گونه شایعات گفته ایم، باید آن‌ها را به دید شک نگاه کرد و زیاد آن‌ها را جدی نگرفت. البته منبع این افشاگری نیز تا به حال اطلاعات درست و غلط زیادی را منتشر کرده است و از این بابت نیز سخت است که در مورد صحت موضوع چیزی بفهمیم. تنها زمان می تواند حقیقت را مشخص کند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    اتاکو 22 ساله

    مهمان

    خدا کنه به اصالت خودش بر گرده اودیسی یک اشغال بود البته گرافیک و لوکیشن های عالی داشت ولی نمی شد بهش گفت اساسین کلا از سندی کیت به اینور به کل اصالت خودش رو از دست داد دو سری اخر اساسین نبودن بلکه بازی های MOMO RPG بودن که باید تحت عنوانی دیگه به بیرون می امدن البته با خذف قسمت پارکور

    پاسخ دهید