بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess
محمد صادق شجاعی

بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess معرفی شد

محمد صادق شجاعی 22 خرداد 1402 بدون دیدگاه
81 بازدید

در جریان رویداد ایکس باکس، شرکت کپکام از محصول جدیدش یعنی بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess رونمایی کرد که وجود ویژگی‌هایی مثل یوکای عظیم‌الجثه، مبارزات عجیب و غریب و گیم پلی مبتنی بر کو آپ نوید یک تجربه هیجان‌انگیز را می‌دهند.

بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess اثری جدید از شرکت Capcom است که پیش از این مجموعه‌های Resident Evil و Monster Hunter را به بازار عرضه کرده است. این اثر تا حدی یادآور دیگر سری مشهور کپکام یعنی Onimusha است. اگر چه بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess جزئی از مجموعه مذکور محسوب نمی‌شود، اما از جلوه‌های بصری آن الهام گرفته و عناصر ماورایی را با معماری فئودالی ژاپن در هم آمیخته است. گیم پلی محصول جدید شرکت کپکام را در زیر مشاهده می‌کنید:

Kunitsu-Gami تا حدی یادآور Onimusha است

در قالب گیم پلی بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess می‌توانید سبک بصری سورئال این اثر را مشاهده کنید. در طول این ویدیو شاهد حضور موجودات ترسناکی هستید که در مکان‌های عجیب و غریب به جنگ با شما آمده و سطح سلامتی را کاهش می‌دهند. با این که به صورت رسمی تایید نشده، اما از وجود شخصیت‌های متعددی که در حال مبارزه با یوکای هستند، می‌توان برداشت کرد بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess دارای گیم پلی مبتنی بر کو آپ است.

شرکت کپکام در هنگام نمایش تریلر معرفی محصول جدید خود تاریخ انتشار آن را اعلام نکرد، اما تایید شده است که بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess در زمان ارائه به سرویس گیم پس اضافه خواهد شد و مشترکین این سرویس می‌توانند اثر مذکور را بدون هزینه اضافه تجربه کنند.

نظر شما در مورد بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess چیست؟ آیا این اثر توانسته نظر شما را جلب کند و قصد تجربه آن را دارید؟ به نظر شما همکاری ایکس باکس و شرکت‌های ژاپنی چه تاثیری در آینده این پلتفرم خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.