بازی Sand Land
محمد صادق شجاعی

بازی Sand Land معرفی شد؛ اثر جدید خالق Dragon Ball

محمد صادق شجاعی 19 خرداد 1402 بدون دیدگاه
266 بازدید

در بخشی از مراسم سامر گیم فست 2023، شرکت Bandai Namco از محصول جدید خود یعنی بازی Sand Land رونمایی کرد. این اثر با همکاری آکیرا توریاما، خالق مانگای Dragon Ball ساخته شده است.

در رویداد Summer Games Fest 2023 از بازی‌های مختلفی رونمایی و نمایش‌های جدیدی از آثار مورد‌انتظار ارائه شد. یکی از بازی‌های معرفی شده در این مراسم، بازی Sand Land، محصول تازه شرکت باندای نامکو است. این اثر در تاریخ نامعلومی از سال جاری روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن و ایکس باکس منتشر خواهد شد.

در تریلر معرفی بازی سند لند می‌توانید محیط‌های بیابانی وسیع به همراه انواع وسایل نقلیه و ربات‌ها را مشاهده کنید. این اثر به لحاظ ظاهری پیرو بازی‌های دراگن بال بوده و یادآور محیط‌های گسترده و فضای کمیک‌بوکی سری بازی‌های Borderlands است. تریلر معرفی بازی Sand Land را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی سند لند شما را در قالب شاهزاده شیاطین یعنی Beelzebub قرار می‌دهد. به این واسطه وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز می‌شوید که در آن باید با استفاده از هوش، قدرت و وسایل مختلف برای نجات Sand Land تلاش کنید. در تریلر معرفی اثر مذکور شاهد دنیایی هستید که در آن انسان‌ها و شیاطین در کنار هم زندگی می‌کنند. در بازی سند لند می‌توانید با NPCها تعامل داشته، با مهارت‌های متنوع Beelzebub از موانع مختلف عبور کنید و به کمک ربات‌ها و تانک‌ها دشمنان را از بین ببرید.

بازی Sand Land

بازی Sand Land به مانگا وفادار خواهد بود

بازی Sand Land بر اساس مانگایی با همین نام، اثر آکیرا توریاما، خالق سری Dragon Ball، ساخته شده است. این مجموعه در قالب 14 چپتر و در سال 2000 در مجله Weekly Shonen Jump به چاپ رسید. با استناد به تریلر معرفی بازی سند لند، به نظر می‌رسد شرکت Bandai Namco مشابه بازی‌های Dragon Ball عمل کرده و به منبع اقتباس وفادار خواهد بود. علاوه بر این، انیمه سینمایی Sand Land در تاریخ 18 اوت 2023 (27 مرداد 1402) منتشر می‌شود.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.