تریلر گیم پلی بازی Remnant 2
ارحام ادبخواه

تریلر گیم پلی بازی Remnant 2 منتشر شد

ارحام ادبخواه 19 خرداد 1402 بدون دیدگاه
198 بازدید

تیم جف کیلی در مراسم SGF تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Remnant 2 منتشر کرد که تصاویری از مبارزات جذاب بازی و نبرد با موجودات عجیب را به تصویر می‌کشد.

بازی Remnant 2 که دنباله بازی Remnant: From the Ashes محسوب می‌شود، در مراسم Summer Game Fest نمایش جذابی داشت و تصاویر جدیدی را به طرفداران بازی نشان داد. این بازی که توسط استودیو Gunfire Games توسعه داده می‌شود و Gearbox Software وظیفه انتشار آن را برعهده خواهد داشت، در تاریخ 3 مرداد 1402 (25 جولای 2023) به دست طرفدارن خواهد رسید. شما می‌توانید در ادامه تریلر گیم پلی بازی Remnant 2 را مشاهده کنید:

اما بازی Remnant 2 چیست و در چه سبکی جریان دارد؟ اگر جزو طرفداران بازی‌های شوتر محسوب می‌شوید، احتمالا با بازی Remnant: From the Ashes آشنایی دارید. این بازی که برای اولین بار در سال 2019 منتشر شد، یک شوتر سوم شخص بود که عناصر سبک Soulslike را در خود جای می‌داد. این بازی که توسط استودیو Gunfire Games توسعه داده شده بود، آنقدر موفق عمل کرد که سازندگان برای ساخت شماره دوم دست به کار شوند و آن را به دست طرفداران برسانند.

بازی Remnant 2 هم که در مورد آن صحبت می‌کنیم، قرار است شایستگی‌های شماره اول را ادامه دهد و آن را با بهبودهای مختلفی همراه کند. این بازی شما را در یک محیط آخر الزمانی و دیستوپیایی قرار می‌دهد که به خاطر موجودات عجیب و غریب و خدا مانند، به صورت مستمر در خطر قرار دارد. اما شما به عنوان یکی از آخرین امیدهای نسل بشر وظیفه دارید به دل این دنیای بی‌رحم بزنید و با موجوداتی که زمین را تصرف کرده‌اند، به مقابله بپردازید؛ چرا که اگر این کار را انجام ندهید «واقعیت» آن طور که ما آن را می‌شناسیم از میان خواهد رفت.

تریلر گیم پلی بازی Remnant 2

بازی Remnant 2 را می‌توانید به صورت Co-op تجربه کنید

ولی بازی Remnant 2 یک ویدیو گیم کاملا تک نفره و آفلاین نیست و در صورت تمایل، قادر هستید به لطف قابلیت ‌Co-op به همراه دو نفر از دوستان خود آتش مبارزه را شعله‌ور کنید. این آتش که به صورت تدریجی و با پیشروی در روند بازی سوزاننده‌تر می‌شود، به لطف آیتم‌ها و مهارت‌هایی که باید روی آن‌ها تسلط پیدا کنید کنترل خواهد شد. در واقع بازی مورد بحث تمرکز خاصی روی بحث لوت کردن دارد و اگر آیتم‌های مناسبی را در یک Build واحد قرار دهید، کار راحت‌تری در سلاخی دشمنان خود خواهید داشت.

با توجه به آنچه که در تریلر گیم پلی بازی Remnant 2 مشاهده کردیم، مبارزات تن به تن هم در کنار تیراندازی با اسلحه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. حال شما باید مبارزات تن به تن و عناصر شوتر را در کنار یکدیگر به کار گیرید تا بتوانید از دنیاها و محیط‌های عجیبی که در سطح بازی دیده می‌شوند، عبور کنید. هر یک از این محیط‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و اگر بخواهید از دل خطرات آن‌ها رد شوید، باید با دشمنانی افسانه‌ای دست و پنجه نرم کنید.

به طور کلی بازی Remnant 2 به گونه‌ای طراحی شده که تا حد ممکن سرگرم کننده به نظر برسد و بتواند به عنوان یک Looter-Shooter با عناصر سولزلایک عملکرد موفقی داشته باشد. این بازی در تاریخ 3 مرداد 1403 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در مورد تریلر گیم پلی بازی Remnant 2 با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: InsdierGaming

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.