پارسی گیم

دانلود بازی Chronos Before the Ashes برای PC

پارسی گیم 12 آذر 1399 1 دیدگاه
18,108 بازدید

دانلود بازی Chronos Before the Ashes برای کامپیوتر

در هر سرزمین قهرمانان بزرگی وجود دارند که در مواقع خطر بدون آنکه نیاز باشد کسی به آن‌ها حرفی بزند، دل به دریا زده و برای رویارویی با دشمنان اولین نفر خواهند بود. این شخصیت‌های با ارزش بیشتر در زمان‌های قدیم یافت می‌شدند، قهرمانانی مانند پوریای ولی رستم، سهراب و دیگر شخصیت‌های باستان و بزرگی که همه آن‌ها را می‌شناسیم. بازی‌های بسیاری در سبک‌های مختلف سعی و تلاش کردند تا این‌چنین شخصیت‌هایی را به وجود آورده و بازیکنان را در قالب این قهرمانان برای ازبین‌بردن قدرت‌های دروغین یا هیولاهای ویرانگر به میدان نبرد بفرستند. یکی از عناوین اکشن که از داستانی فوق‌العاده زیبا و ماجراجویی بهره می‌برد، بازی Chronos Before the Ashes نام دارد. توسعه دهندگانی از دو استودیو مختلف برای طراحی بازی با یکدیگر همکاری داشته‌اند، Gunfire Games و THQ Nordic با همفکری این عنوان سرگرم‌کننده را برای علاقه‌مندان طراحی و منتشر کرده‌اند.

Chronos Before the Ashes یک ترکیب تازه از عناصر ماجراجویی و RPG اتمسفری است که در داستانی فوق‌العاده قصد دارد بازیکنان را با قهرمانی بزرگ آشنا کند که تلاشی مادام‌العمر برای نجات سرزمین مادری خود از شری بزرگ را انجام می‌دهد. با ماجرایی تازه و هیجان‌انگیز برای کاوش اعماق هزارتویی پررمزوراز خود را آماده کنید. جالب‌تر بخش زمانی است که می‌فهمید هرچه بیشتر در این هزارتو وارد شوید، عاقل‌تر، قوی‌تر و درنهایت قدرتمندتر خواهید شد؛ اما همان‌طور که گفتیم شما برای آن وارد این محیط پر پیچ‌وخم خواهید شد تا مردمان سرزمین خود را از شری بزرگ حفظ کنید.

در نقش قهرمان داستان که جوانی تازه‌نفس و زیرک است بازی را آغاز کنید. این شخصیت انواع سلاح‌ها را برای مبارزه با هر آنچه در پیش روی خود ببینم، دارد و البته از توانایی‌ها و قدرت‌های خاصی نیز بهره می‌برد که به‌واسطه این موارد می‌توانید جلوی هر شری ایستادگی کرده و آن را از بین ببرید. به‌واسطه ویژگی‌هایی که این شخصیت با خود به همراه دارد، نباید به این سادگی‌ها در برابر دشمنان خود متوقف شده و به‌نوعی دست تسلیم را بالا ببرید؛ اما اگر هم‌چنین شد بهتر است بدانید که خسارات سنگینی را متحمل خواهید شد. مکانی بازی به‌نوعی طراحی و ساخته شده تا هر بار که قهرمان شما می‌میرد، یک سال از زندگی خود را از دست بدهد. این ویژگی را می‌توانید در چهره و به‌مرورزمان در عملکرد او مشاهده کنید، وقتی‌که پیر می‌شود دیگر به‌مانند جوانی نمی‌تواند سلاح در دست گیرد و یا از قدرت‌های خاص خود استفاده کند. می‌توان گفت همین موضوع باعث می‌شود تا داستان و گیم پلی هیجان بیشتری را به کاربر منتقل کرده و بازیکن تمام تلاش خود را به کار گیرد تا به کمترین باخت دست پیدا کند.

اما هر محیط یا بهتر بگوییم هر مرحله از رئیس و به‌نوعی هیولای خاص خود بهره می‌برد. رئیسان که موجوداتی عجیب‌وغریب هستند، مانند قهرمان داستان از ویژگی‌ها و سلاح‌های خاص خود بهره برده و گاهی وقت‌ها بهتر است در اولین رویارویی کمی دورتر ایستاده و نظاره‌گر قدرت و عملکرد سلاح آن‌ها باشید تا در نهایت با استراتژی مناسب حمله را برای نابودی هیولا آغاز کنید.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن با داستانی ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم محصولات مشابهی همچون بازی Legends of Ethernal و The Surge 2 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Chronos Before the Ashes با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: AMD FX-8320 (3,5 GHz) / Intel i5-4690K (3,5 GHz) or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 / Radeon R7 370 with 2 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: AMD FX-8320 (3,5 GHz) / Intel i5-4690K (3,5 GHz) or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 480 / NVIDIA GeForce GTX 970 with 4 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Chronos Before the Ashes is an atmospheric RPG that chronicles a hero’s lifelong quest to save their homeland from a great evil. Grow wiser, stronger and more powerful as you explore the depths of the mysterious labyrinth. But beware, the labyrinth takes a heavy toll – each time your hero dies, they lose a year of their life!
Adventure RPG – Refreshing combination of Adventure Game elements and RPG mechanics. Deep Combat – A variety of weapons, abilities and powers are available to the player in the pursuit of their quest.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.49 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    SALAR

    مهمان

    من زمانی که بازی میکنم بدون مشکل کار میکنه ولی در یک مرحله کرش زده اونو چطوری میتونم حلش کنم ؟
    RAM : 8 GB
    CPU : CORE I5 4440S 2.8GHz
    GPU : NVIDIA GEFORCE GT 730 ASUS SILENT 2 GB
    HDD : 1TB

    پاسخ دهید